abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46599729
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef santax het volgende:
Ik begrijp je standpunt BonJovi.
Maar hoe ben je verliefd geworden op dat meisje?
AFC AJAX
pi_46599745
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:20 schreef BonJovi het volgende:
Santax, als het mijn dochter was zou ik je nek omdraaien.
HOE OUD IS JE DOCHTER EN HEB ZE LEKKERE TETTEN??
pi_46599773
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef veldmuis het volgende:

[..]

HOE OUD IS JE DOCHTER EN HEB ZE LEKKERE TETTEN??
Ik heb geen dochter was gewoon bij wijze van
AFC AJAX
pi_46599787
We zijn ooit in een chatbox aan de praat geraakt. Wisten elkaars leeftijden niet, gewoon leuk gesprekje gehad. Toegevoegd op msn, toen zag ik natuurlijk wel dat ze jonger was. Maar sindsdien hebben we vele 100-en uren gesproken. Soms gewoon auwhoeren, maar ook vaak over serieuze dingen. We vinden elkaar erg leuk, maar er is nog geen sprake van een relatie ofzo. Maar we willen elkaar eigenlijk wel ontmoeten. En dan zien we wel, wat/of/wanneer er iets serieuzers uit komt.
pi_46599863
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik heb geen dochter was gewoon bij wijze van
oh...
pi_46599900
Als dat meisje mijn dochter was zou ik santax ook over de kling jagen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_46599933
Als jullie me jullie contactgegevens geven zal ik haar vader laten mailen. Wellicht kunnen jullie zo nog wat bijverdienen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:32:36 #58
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_46599955
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef santax het volgende:
We zijn ooit in een chatbox aan de praat geraakt. Wisten elkaars leeftijden niet, gewoon leuk gesprekje gehad. Toegevoegd op msn, toen zag ik natuurlijk wel dat ze jonger was. Maar sindsdien hebben we vele 100-en uren gesproken. Soms gewoon auwhoeren, maar ook vaak over serieuze dingen. We vinden elkaar erg leuk, maar er is nog geen sprake van een relatie ofzo. Maar we willen elkaar eigenlijk wel ontmoeten. En dan zien we wel, wat/of/wanneer er iets serieuzers uit komt.
Je hebt haar nog nooit ontmoet maar bent wel verliefd
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_46600014
Yeps. Ik ben verliefd geworden tijdens het chatten, de telefoongesprekken noem maar op. Maar we zijn het erover eens dat het in het echt misschien helemaal niet klikt. Maargoed, dat neemt niet weg dat we elkaar op dit moment erg leuk vinden.
pi_46600028
Wees nou eerlijk santax, 11 jaar, dat gaat dus ten eerste nooit werken en ten tweede neigt het sterk naar pedofilie. Mannen die tegen hun 40e met een meisje in de late 20's hebben, zijn over het algemeen de mannen die gescheiden zijn en een nieuw scharrel oppikken. Je slaat dus op dit moment al een huwelijk over.

Oja, moet wel zeggen dat er twee soorten minderjarigen zijn...

Deze:

En deze:

pi_46600065
Lol super.
Nouja ik ken anders toch goede huwelijken waar er nog wel meer leeftijdsverschil is. En mannen die tegen hun 40ste een meisje van achter in de 20 hebben zijn over het algemeen erg gelukkig

Edit nav jouw edit:

Ze is absoluut een type 2

[ Bericht 22% gewijzigd door santax op 23-02-2007 17:42:53 ]
pi_46600099
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:26 schreef santax het volgende:
Ja moeilijk, maar misschien is het beter dat je elkaar toch niet ontmoet? Omdat er veel narigheid bij komt kijken, en ze is wel jong. En er zijn dingen waar jij en dat meisje aan zullen ergeren, qua leeftijdsverschil enzo.
AFC AJAX
pi_46600197
Tja heb het er met haar ook vaak over gehad. Ze had dit weekend willen komen en tegen haar ouders zeggen dat ergens anders was. Dat vond ik niet zo een goed plan. Ik wil niets stiekem doen.
Vandaar dus ook dat ze het er met haar ouders ook eens over gehad heeft. Nogmaals, haar ma zegt: 'als dat voor jou de goede keuze is, dan moet je dat doen, ik vertrouw je'. Haar pa heeft ziich geloof ik ingeschreven bij de lokale schietvereniging... dus daar is nog wat werk aan de winkel Maar zo zou ik ook reageren denk ik.

Ik begrijp jullie standpunten echt. Maar als je verliefd bent, of elkaar heel erg leuk vind... dan is het erg lastig om daar niet naar te handelen. Het is trouwens ook zeker niet de bedoeling dat als we elkaar ontmoeten dat we dan het bed induiken of wat dan ook. Gewoon een dagje uit in Maastricht ofzo.
pi_46600239
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 15:53 schreef engessa het volgende:
(20 / 2) + 7 = 17.

Nee dus
De formule is (20 * 0.5 ) +4
Voor meneer de TS maggie dus al vanaf 14
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46600277
Begrijp ik nu dat deze formule bekend zal staan als een 'santaxje' ?
pi_46600306
Tja moeilijk en haar pa lijkt wel hulk hogan, brand je vingers niet.
AFC AJAX
pi_46600309
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:43 schreef santax het volgende:
Nee lul, de formule van een half maal x +4 gebruik ik al jaaaaren
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_46600338
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef santax het volgende:
Tja heb het er met haar ook vaak over gehad. Ze had dit weekend willen komen en tegen haar ouders zeggen dat ergens anders was. Dat vond ik niet zo een goed plan. Ik wil niets stiekem doen.
Vandaar dus ook dat ze het er met haar ouders ook eens over gehad heeft. Nogmaals, haar ma zegt: 'als dat voor jou de goede keuze is, dan moet je dat doen, ik vertrouw je'. Haar pa heeft ziich geloof ik ingeschreven bij de lokale schietvereniging... dus daar is nog wat werk aan de winkel Maar zo zou ik ook reageren denk ik.

Ik begrijp jullie standpunten echt. Maar als je verliefd bent, of elkaar heel erg leuk vind... dan is het erg lastig om daar niet naar te handelen. Het is trouwens ook zeker niet de bedoeling dat als we elkaar ontmoeten dat we dan het bed induiken of wat dan ook. Gewoon een dagje uit in Maastricht ofzo.
Hoe lang geleden? Toffe kerel... reken maar dat je z'n dochter meekrijgt. (Als je eerst die kogel van hem gekopt hebt... )

Maar even voor de goede orde: je hebt elkaar op een chat gesproken en wat over de telefoon. Big deal als je d'r niet mee gaat batsen. Pak gewoon een paar anderen tot ze 20 is ofzo. Zie het als een soort investering, je legt gewoon dit talent contractueel vast in een niet-seksuele relatie. Papa blij. En als ze dan rijp is voor het basiselftal ga je maar eens flink van bil.
pi_46600354
Mwaw, ik denk dat het wel meevalt BonJovi, ik overdrijf haar pa een beetje voor het verhaal. Maar inderdaad, makkelijk is het niet
pi_46600401
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:43 schreef santax het volgende:
Nee, dan is het -4
pi_46600443
Kan iemand die autoreply uitzetten
pi_46600451
Tja mensen moeten altijd verboden vruchten hebben blijft lastig.
AFC AJAX
pi_46600541
Ben in elk geval blij dat haar ma ons wel vertrouwt en het niet wil verbieden. Ze zei zelfs, als het echt wat word is ie hier welkom
pi_46600590
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:49 schreef santax het volgende:
Kan iemand die autoreply uitzetten
Ach, ik ken de situatie ook wel enigszins (bijna 21 en net 17)
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:56:33 #75
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_46600629
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee lul, de formule van een half maal x +4 gebruik ik al jaaaaren
Ziek
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')