geen gezeur meer aan je kop van een zoon die strijd tegen het onrecht en alles voor het vaderland overheeft?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:41 schreef britneyspearsch het volgende:
Waarom had pa Bauer Jack eigenlijk willen vermoorden op het end van ep 10? Wat had hij er mee bereikt?!
Klopt, in ruil daarvoor ging Ray een pakketje bezorgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Hij liet die moeder gaan.
Een president zullen ze sowieso niet in een gevangenis stoppen denk ik. Hij zit gewoon onder huisarrest, hij zei ook dat CTU wist waar hij was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Het leek me niet dat Charles Logan in de gevangenis zat, dus ik ben heel benieuwd.
Kan een president zoveel flikken zonder in de gevangenis te komen? Maar dat wordt allemaal wel uitgelegd in de komende delen neem ik aan.
lijkt me eerder dat het een soort van in de doofpot gestopt is en dat ie zonder al teveel kabaal af heeft moeten treden. Is nogal beschamend voor een land als de VS als een president zoiets flikt. Maar denk dat we dat dinsdag wel te horen krijgenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:02 schreef Myers het volgende:
[..]
Een president zullen ze sowieso niet in een gevangenis stoppen denk ik. Hij zit gewoon onder huisarrest, hij zei ook dat CTU wist waar hij was.
hmm ja ook een motorola, alleen type weet ik niet. Zou hij anders zijn dan die van seizoen 5?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
In season 5 een Motorola i860. Welke Jack nu heeft ben ik nog niet achter.
Tuurlijk, Jack doet maar 1 dag met z'n telefoonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
hmm ja ook een motorola, alleen type weet ik niet. Zou hij anders zijn dan die van seizoen 5?
quote:Bachelor of Arts, English Literature - University of California (Los Angeles)
Vandaar z'n uitgebreide vocabulairequote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef TC03 het volgende:
Jack Bauer heeft literatuur gestudeerd volgens Fox.
[..]
Dat is al zo vanaf S1 hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef TC03 het volgende:
Jack Bauer heeft literatuur gestudeerd volgens Fox.
[..]
Yeah rightquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vandaar z'n uitgebreide vocabulaire.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Eindelijk 10 gekeken, het niveau is weer wat opgeschroeft.Dat Pollock zich tegen Lennox zou keren zag ik niet aankomen. Logan terug is helemaal top. Ik had 'm wel verwacht, maar nog niet nu. Hopenlijk komt z'n vrouw ook nog, Marga was top!
![]()
En over de previewLennox was toch eerder tegen PollockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Inderdaad. Volgens mij heeft CD85 niet helemaal goed opgelet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lennox was toch eerder tegen Pollock
We weten nog helemaal niet of Logan zich met Gradenko in laat. Philip liet enkel het nummer van Logan achter voor Jack. Veel meer is er nog niet over bekend.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef louweed het volgende:
Ik vind het een rare manier om Logan te laten terugkeren. Waarom zou Logan zich met Gradenko inlaten in hemelsnaam. Hij handelde vorig jaar in landsbelang, tenminste dat dacht ie.
Betekent niet dat hij grote vrinden is met Gradenko.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:13 schreef louweed het volgende:
Logan zegt in het telefoongesprek dat ie Jack kan helpen met het vinden van Gradenko, maar ja we zien wel hoe het uitpakt.. Ik ben in ieder geval blij dat ie er weer is, vond hem een sterk karakter de afgelopen 2 seizoenen, ik hoop alleen dat ie goed gebruikt wordt.
Marga.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
lijkt me eerder dat het een soort van in de doofpot gestopt is en dat ie zonder al teveel kabaal af heeft moeten treden. Is nogal beschamend voor een land als de VS als een president zoiets flikt. Maar denk dat we dat dinsdag wel te horen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |