abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190282
Net gelezen op de BB hp...

<Paste>

Sabine vindt dat Bart zo hard praat. ”Vanmorgen om half acht liep ie al over de gang te schreeuwen.” Als Bart Sabine te vriend wil houden zal hij toch op zijn brulvolume moeten letten.

<Paste>

Hoe weet Sabine nou de tijd ??? erg eigenaardig !!! of niet ...

vrijdag 24 september 1999 @ 18:59:00 #2
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190283
EHHHHHHHHHHHH, de kerkklok kunnen ze toch horen of heb ik dat helemaal verkeerd
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

Admin vrijdag 24 september 1999 @ 19:09:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190284
Ze kunnen idd de kerkklok horen, maar buiten dat heb ik al vaker gehoord dat ze de PRECIEZE tijd noemen.
Gisteren toen de heren naar bed gingen (Ruud en Bart) dachten ze eerst dat het al half 3 was en even later hoorde ik ruud zeggen "nee, het is pas kwart voor 2". Hij zat er 5 minuten naast in vergelijking met mijn horloge. Vaag.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_190285
En dan is de vraag: loopt jouw horloge verkeerd of die van Ruud??
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 21:10:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190286
Aangezien ik een echt hardrock cafe horloge heb zal het die van Ruud zijn.. ALS die al een horloge heeft, wat me sterk lijkt, want dat hadden ze al gezien dan bij de regie.
Het kan zijn dat er misschien 1 klok in het huis hangt ofzo, maar als dat zo zou zijn slaat die 'geen horloge' regel ook weer totaal als kut op dirk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 25 september 1999 @ 00:29:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190287
Bart: "Half 1 alweer"

en hoe gek... om PRECIES half 1....

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190288
ja het is echt doorgestoken kaart met die tijd, op de camera in de dagboekkamer, als ik het model tenminste goed herkent heb..., geeft een datum weer als je door de lens kijkt (van de achterkant af dus).

Maar als ze nou een tijd hebben, waarom accepteerden ze dan dat de gethoblaster te vroeg werd gegeven

I'm back, big as life and twice as ugly!
  zaterdag 25 september 1999 @ 00:39:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190289
Tara was degene die de getthoblaser ophaalde, en ze wist duidelijk dat die regisseur keihard aan het liegen was ("hmm, dan hebben jullie dus een andere tijd als wij", en "bedankt dat het tijd is", "je insuineerd dat het nu elf uur is dus")..

Waarschijnlijk zat ze nog in de ik-pik-nog-alles-wat-ze-zeggen-fase

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zaterdag 25 september 1999 @ 03:06:00 #9
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190290
de camera in de dagboekkamer heeft overigen geen zoeker, dus ook geen datum/tijd weergave.
Misschien dat iemand toch nog stiekem een horloge heeft?
Toen met die ghettoblaster hadden ze nog wel een horloge in huis (van bianca of sabine) dat was alleen een erfstuk die het niet meer deed en dankzij ruud moest zelfs die worden ingeleverd.
pi_190291
FF één ding... Al mochten ze een horloge hebben, maakt het veel uit dat ze de tijd weten??? Wat ik veel ergerlijker vind is
dat ze de verkeerde persoon weg hebben gestemd. Wat mij betreft hadden ze Karin er uit mogen gooien, die past niet in de groep.
Hoog TIJD dus dat iedereen over +/- 4 weken
op haar stemt dat ze weg moet...

{{{*** hmm half acht... Bart brullend op de gang...jaja...***}}}

------------------
Not a BIG Brother, Yet always watching...

tsssk, oh ja, het ging over de tijd...niet over het wegstemmen... sorry....

[Dit bericht is gewijzigd door bennie24 (Datum 25 September 1999).]

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

zondag 26 september 1999 @ 04:06:00 #11
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190292
En weer hebben ze het over de tijd...Karin Zei "het is half 7,over een half uur kunnen we weer douchen."
Bart zei toen "'t is kwart over vier"
het is dus nu 4:06, toeval??? ik dacht van niet
Ze hebben het er zelf trouwens ook over dat er in de uitzendingen/streams geknipt wordt.
  zondag 26 september 1999 @ 10:32:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_190293
Kan je nagaan hoeveel tijd ze hebben als ze over de tijd gaan zitten ouwehoeren!

"Gezelligheid kent geen tijd"

pi_190294
als je nou effe kijkt bij de BB-meeting afdeling, kan je daar gelijk neerzetten dat we dat moeten vragen....dat van die tijd
  zondag 26 september 1999 @ 10:42:00 #14
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_190295
De stand van de zon en die van de maan, dat kunnen indianen wel, zeker als ze meedoen aan de BB-indianenverhalen.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_190296
Ik weet het niet guyz, maar de kans dat er een klok is is best aanwezig lijkt me
pi_190297
ik weet 't wel zeker, of de dames en heren, moeten zo'n sterke biologische klok hebben....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')