Ja, maandag of dinsdag pasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
volgens 10 komen de nieuwe bewoners toch pas volgende week ?
bahquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja, maandag of dinsdag pas
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
CD Brain
8. Als ik heb gemept dan stuur ik jou dure bloemen die niet zijn betaald
Ach eindelijk weer gewoon een avondje op de bank, lekker TV kijken, op tijd naar bed etc. kan ook geen kwaad.quote:
dubbel CD ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
En Brain Schrizofreen dan?
Of zijn 'interlude' 'Ik stak hem er toch echt in'
Lieve Amdanda, ophouden met dat gesop anders krijg ik van mijn moeder op mijn kop (carnavalshit)
Ik sla je omdat ik van je hou en ik hou van je omdat ik je sla
komen die op de bonus cd?
Gelukkig zorgt Brian er helemaal zelf voor dat hij straks in de buitenwereld TOTAAL ongeloofwaardig isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze had een garage op Bonaire en Brian heeft een appartement in Japan, is semi-proftennisser geweest, etc, etc, etc.
Ergo: Brian heeft heel veel humor en wij begrijpen zijn humor niet, of Brian is zo schizofreen dat hij zelf ook denkt dat hij een appartement in Japan heeft (waar hij uitrust als hij in de finale van de Tokio open heeft gestaan) of de man is een pathologische leugenaar.
En laten we vooral niet vergeten dat Brian niet als kandidaat maar als poolboy bij DGK gesolliciteerd had.
Naast zijn geweldige IT-carrière moet dat toch een droombaan zijn geweest.
Zeggen dat je de kinderen zielig vindquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef Mika25 het volgende:
Saaie streams momenteel.
Misschien een leuk idee om een "hoe natasia te irriteren top50" samen te stellen, voor het geval 1 van de nieuwe bewoners hier toevallig meeleest (om research te doen) ?
1. Haar consequent NatasJA noemen.
2. Roken in de huiskamer (niet in de slaapkamer, want das walchelijk)
3. Rotzooi laten slingeren (vooral in de keuken)
4. Irritant bezig zijn terwijl ze aan het "bidden" is tijdens het eten.
5. Lawaai maken als ze slaapt.
6. Negeren (weglopen) als ze weer eens aan het schelden is.
7. Opmerkingen maken na het eten dat het vreten walchelijk was.
8. Regelmatig opmerkingen plaatsen over haar gewicht.
Wie gaat verder?
ga weer posten als ik on topic kan blijvenquote:
Wat lullig, z'n moeder zit in de diamantbusiness en hij zoekt kiezelsteentjes voor haar uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:57 schreef blomst het volgende:
Brian zoekt iets uit voor zijn moeder
[afbeelding]
De enige manier om haar aan te pakken is haar niet haar moment gunnen. Dus alles wat ze wil of wil dat je doet gewoon doen. Haar niet tegen spreken alles goed vinden. Natasia floreert door de tegenstand die ze krijgt. Krijgt ze die niet meer dan is het TV maken voor haar ook over en dan wordt ze vanzelf minder interessant en dan komt de toneel haak voor haar ook vanzelf dichterbij.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef Mika25 het volgende:
Saaie streams momenteel.
Misschien een leuk idee om een "hoe natasia te irriteren top50" samen te stellen, voor het geval 1 van de nieuwe bewoners hier toevallig meeleest (om research te doen) ?
Wie gaat verder?
100 Pizza's laten afleveren op naam van Natasia bij DGKquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:56 schreef Mika25 het volgende:
Saaie streams momenteel.
Wie gaat verder?
Verstopt waar Huub ze gaat tegenkomenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef lady1 het volgende:
wie weet waar de punten van bart zijn????
Veel leuker als ze geestelijk gebroken is en jankend de villa verlaat. De streamers eisen entertainment!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:00 schreef marky het volgende:
De enige manier om haar aan te pakken is haar niet haar moment gunnen. Dus alles wat ze wil of wil dat je doet gewoon doen. Haar niet tegen spreken alles goed vinden. Natasia floreert door de tegenstand die ze krijgt. Krijgt ze die niet meer dan is het TV maken voor haar ook over en dan wordt ze vanzelf minder interessant en dan komt de toneel haak voor haar ook vanzelf dichterbij.
OP de 10-site staat geen dag, het zou ook zondag kunnen zijn:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja, maandag of dinsdag pas
In een kast zonder camera's waar Huub de wodka heeft verstopt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:01 schreef lady1 het volgende:
wie weet waar de punten van bart zijn????
Tja maar als dat entertainment bestaat uit een gillende en tierende Natasia.... nee dank uquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Veel leuker als ze geestelijk gebroken is en jankend de villa verlaat. De streamers eisen entertainment!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |