Je kende ze niet? Dan moet je zeker ook A Certrain Trigger beluisteren. Die is ook geniaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Proper_fucked het volgende:
Kende ze helemaal niet, maar heb het album nu flink geluisterd en vind het heel leuk
Zou wel tof zijn als ze op Werchter staan
Wat staat er in godsnaam dan op 1?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:33 schreef Juweel het volgende:
Our Earthley Pleasures is op 2!! binnengekomen in de UK Charts!
Take That?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:11 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat staat er in godsnaam dan op 1?
Voor het begin van de tweede helft stond het al 5-0 hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:23 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem.
Maxïmo Park - Kaiser Chiefs 2-0
Wat een opvolger.
Oh, die zijn volgende week wel wegquote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef Juweel het volgende:
Op 1 in UK staat het nieuwe album van Kings of Leon.
Ik vind hem alles behalve veilig. Wel gelikt, terwijl ik het eerste album soms juist vervaarlijk naar het demoniveau vond schurken.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:20 schreef Grobbel het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)ur-earthly-pleasures
Pitchfork geeft het slechts een 6,3. De reviewer vindt het album net wat te veilig, klaarblijkelijk.
19e lijkt me een goede poging, ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wil al maanden een bandshirt van ze, maar de shop van de offciële website is uitverkocht, behalve de S'jes en XL'etjes. Weet iemand waar ik anders kan kijken? (19 april wordt er in de Melkweg sowieso eea verkocht neem ik aan)
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Bij cd-wow? Daar heb ik 'm nl besteld.
Ze zeggen ook dat Our Velocity in de live-uitvoering vele malen sterker is. Ik ben benieuwd de 19e!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef belsen het volgende:
Ik vind hem alles behalve veilig. Wel gelikt, terwijl ik het eerste album soms juist vervaarlijk naar het demoniveau vond schurken.
Ik wil ook een shirtjequote:Op woensdag 4 april 2007 20:38 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wil al maanden een bandshirt van ze, maar de shop van de offciële website is uitverkocht, behalve de S'jes en XL'etjes. Weet iemand waar ik anders kan kijken? (19 april wordt er in de Melkweg sowieso eea verkocht neem ik aan)
Ahh, bij mij is-ie ook verzonden. Maar kan nog wel wat daagjes duren.quote:
2 meestal ofzo, meestal vrij snel iigquote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, bij mij is-ie ook verzonden. Maar kan nog wel wat daagjes duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |