inderdaad hulde voor diegene!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg knap van degene die het als eerste ergens ontdekt of gezien heeft.![]()
Ze heeft wel degelijk mollenacties uitgevoerd, ze vielen gewoon niet zo op. Ik noem op: het abseilen waar zij als eerste dacht dat iedereen wel zou gaan (niet dus), alle flessen tijdens die flessen-verzamelopdracht pakken (tellen dan niet mee voor de pot), het wagenwijd open zetten van haar tent en dom blijven zitten enz enzquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Nou ze heeft zoals bovenstaande zei wel veel mollenacties uitgevoerd, maar ik ben toch van mening van Nadja de boel behoorlijk verpest heeft... Ja okee, het was voor Nadja ook een manier om het spel te spelen, maar om nou bij opzet de boel te saboteren enzo... tja...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:21 schreef Nuna het volgende:
Best tof, Inge had ik niet verwacht. Alleen hoe zou dat nu komen, omdat ze bijna geen mollenacties heeft uitgevoerd door Nadja of omdat ze gewoon een goede mol is?
Jepsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:32 schreef Mr_Romano het volgende:
Scherp geanalyseerd, eeuwige 'wie is de mol' roem voor de ontdekker van deze hint !
wat me nog opvalt: wanneer een Thai het Thai fonetisch uitspreekt lijkt het alsof een doof iemand spreekt
Same here...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:20 schreef p-etr-a het volgende:
Nog meer mensen problemen met de stream van uitzending gemist? Hij stopt bij mij na 16:55.
jup zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Same here...Heb de rest v.d. uitzending nog niet gezien, dus zit als een debiel met m'n handen voor m'n oog dit topic door te zoeken met Ctrl+F
Blijk dus niet de enige te zijn en heb nog steeds niets gelezen over de afloop v.d. uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |