Ze moeten de mol gewoon nog even snel terugbrengen in het spel volgende week... foutje van de computer bij de eerste executiequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:41 schreef alwaysthebest het volgende:
En volgende week alweer met oud-kandidaten? Ik hoop dat ze dat gewoon bewaren tot de allerlaatste aflevering..
Twee mollen zou ik ook niet leuk vinden. Wat mij betreft mogen ze het hele spelconcept overhoop gooien, zoals nu met een finale met vier personen, maar het principe moet wel blijven dat het 'één tegen allen' is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:36 schreef Mvnl het volgende:
Hmm 4 finalisten, zouden er dit keer dan toch eindelijk eens 2 mollen zijn?
Paul en Inge?
Kunnen de mollen 'elkaar de hand' geven, en zou t fragment waarin Inge haar boekje aan Paul gaf in een heel ander daglicht stellen...
Maar de hele 2 mollen-theorie haalt t concept van t programma in mijn ogen onderuit, dus ik hoop t niet.
Ik heb ze er neergelegd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:43 schreef DaMart het volgende:
Jij hebt zeker ook in dat kamertje met die draaiboeken gezeten?
En dan stemmen ze net de mol weg 'vóór de echte finalequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:46 schreef DaMart het volgende:
Wellicht vindt er volgende week nog een tussentijdse executie plaats en moeten die oud-kandidaten iemand wegstemmen of zo.
plus nog een halve Nadja-mol wordt 3. Nee ik geloof het niet. Zou echt te waardeloos zijn.quote:
Dat zou echt complete conceptverneuking zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
plus nog een halve Nadja-mol wordt 3. Nee ik geloof het niet. Zou echt te waardeloos zijn.
Ik zie maar één handquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef digispeed het volgende:
trouwens inge had vandaag op de groepsfoto weer haar handen in de vorm van een M een O en L
das nou al de zoveelste keer
[afbeelding]
Dat is de laatste jaren altijd zo.quote:en ik denk dat we volgende week nog niet de ontknoping zien.
zal nog wel een extra weekje gerekt worden
met haar vingers zie je de m en de oquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie maar één hand![]()
[..]
Dat is de laatste jaren altijd zo.
Vergezocht: vingers vormen de Mquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie maar één hand![]()
[..]
Dat is de laatste jaren altijd zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |