Je bedoeld het als grap, maar mijn overbuurman was "bezig" op het toilet, en kreeg een hartaanval, en overleed. Beetjequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Als je doodgaat tijdens het rukken wel me dunkt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je bedoeld het als grap, maar mijn overbuurman was "bezig" op het toilet, en kreeg een hartaanval, en overleed. Beetjeis het wel.
Ik zou er een mooie proza over schrijven voor op de begrafenis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je bedoeld het als grap, maar mijn overbuurman was "bezig" op het toilet, en kreeg een hartaanval, en overleed. Beetjeis het wel.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Djarum het volgende:
, alleen wat minder hanteerbaar (dat is dus de lijkstijfheid, rigor mortis)
rigor mortis is voornamelijk gebasseerd op de stijfheid van de spieren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het lijkt mij dat de penis bij Riger Mortis wel stijf is maar het er slap uitziet.
whehe, hij stierf in het harnas?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik zou er een mooie proza over schrijven voor op de begrafenis.
en wat dacht je toen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Biogarde het volgende:
Viel me laatst wel op (toen ik een zooi foto's zag van mannen die ze na de tsunami uit het water hadden gevist) allemaal een stijve kabouter hadden
Zitten wel spieren in je penis, toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Djarum het volgende:
[..]
rigor mortis is voornamelijk gebasseerd op de stijfheid van de spieren.
in je penis zitten geen spieren.
de penis zal dan ook niet stijf worden, alleen wat "doder".
moeilijk uit te leggen.. moet je zien.![]()
(dat ik dit zeg in ONZ.. )![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Biogarde het volgende:
Viel me laatst wel op (toen ik een zooi foto's zag van mannen die ze na de tsunami uit het water hadden gevist) allemaal een stijve kabouter hadden
Pics?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zitten wel spieren in je penis, toch?
Lijkt me alleen niet dat je met een knoerdharde penis zit na je dood.
Stijf issie wel, alleen niet met van die opgezwolle zwllichaampjes.
alleen bij de penis aanzet, dus bij de kringspieren van de bekkenbodemquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je weet dat je nu om een doodsverwensing vraagt he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
( nee ik ga het niet eens proberen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |