Fränkel is ook geschortst. Jammer dat Hesi geen gele kaart heeft gekregen. nog 5 potten voetbal om niets te spelen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sansoni volgende pot trouwens geschorst. Das wel minder want met hem op het middenveld heb je verdedigend een redelijk blok maar toch ook meer voetbal.
Het probleem is inderdaad de inconsequentie van beslissingen van scheids en grens. Maar die grensrechter had gewoon gelijk en als Gomes hetzelfde doet, dan hoort dat m.i. ook gewoon bestraft te wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 06:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dus we zijn het erover eens dat Wegereef wel slecht was, ik schuif ook niet de nederlaag in hun voeten want het lag aan Vitesse idd , maar die grens was ronduit dramatisch , ook buiten dat ene gevalletje , al moet ik erbij zeggen dat ik het nog nooit heb gezien, ook nog nooit bij Gomes die weleens op de rand 16 met een slingerworp de bal weer in het spel brengt.
Ik vond nog een mooi stuk over vites waar ik me wel in kan vinden.
[..]
Ik vind niet dat de grens gelijk had , ze bemoeien zich met dingen waar ze niks mee te maken hebben , zie ook 2 weken geleden Roda JC - FC Utrecht ( hoe het in die wedstrijd verkeerd had kunnen uitpakken voor jullie )quote:Op maandag 19 maart 2007 10:27 schreef Eilanden het volgende:
Het probleem is inderdaad de inconsequentie van beslissingen van scheids en grens. Maar die grensrechter had gewoon gelijk en als Gomes hetzelfde doet, dan hoort dat m.i. ook gewoon bestraft te worden
Het is juist de bedoeling dat de grensrechter actiever deelneemt aan het spel en ingrijpt wanneer de scheids bepaalde zaken ontgaat. Dit is dus een goed voorbeeld van hoe het WEL moet, even afgezien van het feit of er uit zo'n situatie een goal komt of niet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de grens gelijk had , ze bemoeien zich met dingen waar ze niks mee te maken hebben , zie ook 2 weken geleden Roda JC - FC Utrecht ( hoe het in die wedstrijd verkeerd had kunnen uitpakken voor jullie )
Maar ik ga me er niet meer druk over maken , het seizoen is toch al over ( en dat was eigenlijk al voor gisteren)
Vanavond maar eens kijken bij Jong Vitesse kijken of die wel weer eens kunnen winnen.
Of het nummer van het menu bij de afhaalchinees?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dat rugnummer 68 van die Chinees, volgens mij het hoogste rugnummer in de eredivisie ooit. Was toch een Chinees geluksgetal??
Ze zijn niet voor niks gepromoveerd van Grensrechter naar Assistent-scheidsrechter, ik vind het ook wel goed als ze de scheids helpen, er gebeurt genoeg op het veld wat de scheids niet ziet...quote:Op maandag 19 maart 2007 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat de grensrechter actiever deelneemt aan het spel en ingrijpt wanneer de scheids bepaalde zaken ontgaat. Dit is dus een goed voorbeeld van hoe het WEL moet, even afgezien van het feit of er uit zo'n situatie een goal komt of niet.
Op zich was het ingrijpen van de grens bij Roda goed, want hij nam iets waar wat Luinge niet zag. Die kerel ging echter compleet de fout in, omdat 'ie of stront in zijn ogen had :p of iets alleen van Boussaboun wilde zien, maar het ingrijpen 'an sich' van grensrechters vind ik niet verkeerd.
idd een geluksnummer.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:58 schreef methodmich het volgende:
Dat rugnummer 68 van die Chinees, volgens mij het hoogste rugnummer in de eredivisie ooit. Was toch een Chinees geluksgetal??
Ja oke daar geef ik je wel gelijk in , maar dan moeten ze wel GOEDE beslisingen nemen , en wat die lui tegenwoordig doen ik weet het niet .quote:Op maandag 19 maart 2007 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat de grensrechter actiever deelneemt aan het spel en ingrijpt wanneer de scheids bepaalde zaken ontgaat. Dit is dus een goed voorbeeld van hoe het WEL moet, even afgezien van het feit of er uit zo'n situatie een goal komt of niet.
Op zich was het ingrijpen van de grens bij Roda goed, want hij nam iets waar wat Luinge niet zag. Die kerel ging echter compleet de fout in, omdat 'ie of stront in zijn ogen had :p of iets alleen van Boussaboun wilde zien, maar het ingrijpen 'an sich' van grensrechters vind ik niet verkeerd.
Hij fluit tegenwoordig niet veel , hij is meer 4de officel , maar in het verleden vond ik die wel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |