abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47336280
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:09 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als we er allemaal even overheen mogen (behalve no1uknow), misschien mag je dan onze slowchat in.
Zou ik jullie de poeperts allemaal ook even uit mogen wonen?

rot toch op man randdebiel, sjappies als jij kijk mn zusje niet eens naar om
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:11:34 #236
128287 quickie1985
Always & Forever..
pi_47336288
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:09 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als we er allemaal even overheen mogen (behalve no1uknow), misschien mag je dan onze slowchat in.
Wat ben jij toch een smerig klote mannetje, wees maar blij dak jou niet in een steegje tegenkom want dan zal ik eens over jou heen gaan
O+ <<! Keep it coming - Did u know the time is now !>><<! Keep it coming - Never ever take me down !>><<! Keep it coming - Take this like its understood !>><<! Keep it coming - Bad boys in the neighborhood !>> Jump-Hard Style 4 Life! O+
pi_47339775
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:11 schreef quickie1985 het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een smerig klote mannetje, wees maar blij dak jou niet in een steegje tegenkom want dan zal ik eens over jou heen gaan
Nou dat zal 'ie niet zo erg vinden hoor.

Maar VlaDje, we weten allebei dat je alleen maar een beetje loopt te klieren en te zieken, maar je probeert het een soort beschaafd te doen, omdat je jezelf een stapje hoger vindt dan ons, omdat je wat ouder bent, en dat uit je blijkbaar graag. Je geniet van het feit dat je ouder bent dan ons en je loopt daar een beetje mee te pronken.

Dat is heus niet erg hoor, iedereen heeft daar wel is last van, maar doe dat dan bij je kleine zusje, en niet bij ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')