abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 22:02:21 #151
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_46713203
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:40 schreef Ferrox het volgende:

[..]
Een holocaust ontkenning is banbaar. Ik heb de quote niet voorbij zien komen, maar anders had [desbetreffend persoon] er een ban voor gehad.
quote:
[..]
Ik ken de context niet waarin er is ingegrepen.
Als het in de brommerSC over niets anders ging dan over SC zonder brommers, is het volkomen terecht dat er is ingegrepen. Een beetje zijdelingse praat langs de brommers heen is niet erg, maar in essentie moet het eigenlijk altijd over brommers en alles wat daar mee te maken heeft gaan.
Als een mod ingrijpt in een reeks, dan wordt zo'n reeks meestal in de periode daarna extra in de gaten gehouden en wordt er dus ook sneller ingegrepen om het meer op het juiste spoor te houden.
quote:
[..]
Een vaste club moet nooit het uitgangspunt zijn van een reeks. Een reeks moet ten alle tijden open staan voor nieuwe posters.
quote:
[..]
Als ik dat zo lees, snap ik prima dat er in eerste instantie werd ingegrepen in de reeks en dat er nu extra streng gelet wordt op slowchat. Af en toe een zijdelingse post over een vakantie of over een avondje stappen mag echt geen probleem zijn, zeker niet als er een harde kern is die elkaar goed kent, maar een pagina vol over bierzuipen schiet toch echt z'n doel voorbij.
quote:
aub
En hetzelfde. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:31:27 #152
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46728125
ik sta ook prima open voor verdere discussie hierover hoor, maar dan op een normale manier, zonder uitschelden en gespam
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:43:07 #153
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_46728491
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef NJ het volgende:

[..]

Een holocaust ontkenning is banbaar. Ik heb de quote niet voorbij zien komen, maar anders had [desbetreffend persoon] er een ban voor gehad.
[..]

Ik ken de context niet waarin er is ingegrepen.
Als het in de brommerSC over niets anders ging dan over SC zonder brommers, is het volkomen terecht dat er is ingegrepen. Een beetje zijdelingse praat langs de brommers heen is niet erg, maar in essentie moet het eigenlijk altijd over brommers en alles wat daar mee te maken heeft gaan.
Als een mod ingrijpt in een reeks, dan wordt zo'n reeks meestal in de periode daarna extra in de gaten gehouden en wordt er dus ook sneller ingegrepen om het meer op het juiste spoor te houden.
[..]

Een vaste club moet nooit het uitgangspunt zijn van een reeks. Een reeks moet ten alle tijden open staan voor nieuwe posters.
[..]

Als ik dat zo lees, snap ik prima dat er in eerste instantie werd ingegrepen in de reeks en dat er nu extra streng gelet wordt op slowchat. Af en toe een zijdelingse post over een vakantie of over een avondje stappen mag echt geen probleem zijn, zeker niet als er een harde kern is die elkaar goed kent, maar een pagina vol over bierzuipen schiet toch echt z'n doel voorbij.
[..]

En hetzelfde. .
wij staan altidj open voor nieuwe posters.. bijvoorbeeld hijacking is nieuw i9n het topic.. en er is nog NOOIRT een pagaina volgespamt over bier.. ben 1 keer in een dolle bui door ivo en snader maar dat is al zon 30 delen terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')