abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 20:01:47 #13
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_46706239
zoek maar tot je een ons weegt

tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij

en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
an urge to help mankind overcomes me
pi_46706306
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
We hebben gezegd dat we het brommertopic in de gaten zouden gaan houden. Dat zou gebeuren op een vrij losse manier, totdat er een grens is bereikt. Dat is nu gebeurd en Saaw heeft ingegrepen.
hou toch op man
de laatste pagina's gaan over brommers/verzekeringen en motoren
( kan helaas niet over vanmiddag oordelen aangezien ik aan het werk was, dus ik weet niet of ze em al bijna volgespamd hadden )
Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 februari 2007 @ 20:03:49 #15
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_46706343
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ferrox het volgende:

[..]

hou toch op man
de laatste pagina's gaan over brommers/verzekeringen en motoren
( kan helaas niet over vanmiddag oordelen aangezien ik aan het werk was, dus ik weet niet of ze em al bijna volgespamd hadden )
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw. Ik weet wel dat sommige users graag grenzen opzoeken en dan kunnen er dus consequenties volgen,
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')