Nee dat werktquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
Ik stem voor dat we gewoon gaan Slow-Chatten in centraal PUB SC. En het in het brommertopic onder het strenge toezicht van saaw natuurlijk over brommers houden.!
Haak je af?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteindelijk is er gewoon niets gebeurd toch?
dat kan zelfs ik voor je beantwoordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ferrox het volgende:
wil je ff ingaan op mijn vorige post? D_A/saaw?
ja holocaust ontkenning. ban!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteindelijk is er gewoon niets gebeurd toch?
goed planquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
Ik stem voor dat we gewoon gaan Slow-Chatten in centraal PUB SC. En het in het brommertopic onder het strenge toezicht van saaw natuurlijk over brommers houden.!
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik nietquote:
sssst... nu merkt iedereen het op.. net hielt ie het nog geheimquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Hier D_A, zelfs in je eigen Feedback topic houd je SC en onzin niet tegen, kijk al die posts van TwyLight
Ach die gast is zo hypocrietquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
sssst... nu merkt iedereen het op.. net hielt ie het nog geheim![]()
en nog steeds geen antwoord op mn replyquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik niet
Ik wil niet heel veel zeggen met je jammerlijk missende vergelijking over een wereld die vergaat, maar jullie beginnen weer met waarschuwenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat jij tegen ons zegt dat we moeten relativeren
Maar ben ik nou gek, of worden andere topics minder hard gemodereerd?
ik bedoel, zolang mensen in ONZ nog met een fokking holocaust ontkenning wegkomen....![]()
sinds wanneer zijn we opeens een stelletje neo hippies..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik niet
dit is geen brommerFORUM maar een brommerTOPICquote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
na zosals ik al zeg.. dat zal ook nooit gebeuren.;. zelfs op het grote officele brommerforum gaat het niet 24/7 over brommer..
Mijn posts zijn subliminal messages om jullie niet over de streep te laten gaan. bedank me nuquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Hier D_A, zelfs in je eigen Feedback topic houd je SC en onzin niet tegen, kijk al die posts van TwyLight
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn we opeens een stelletje neo hippies..
ik rij puch.. rook hasj, werk niet normaal gesproken en heb lang haar.. maar een flikker om de wereld geven![]()
kom dan is wat vaker buietnquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat ik gister meemaakte, een vrouw die bier dronk, echt tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |