Je ziet het verschil niet meer tussen 2 personen? Hoi ik ben D_A.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja en eerst lullen dat afspraken gemaakt waren..![]()
Kansloos.
na zosals ik al zeg.. dat zal ook nooit gebeuren.;. zelfs op het grote officele brommerforum gaat het niet 24/7 over brommer..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?
En ik vertik het ook om over scooters te praten!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?
goed voorbeeldquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat jij tegen ons zegt dat we moeten relativeren
Maar ben ik nou gek, of worden andere topics minder hard gemodereerd?
ik bedoel, zolang mensen in ONZ nog met een fokking holocaust ontkenning wegkomen....![]()
scootyers zijn gorehoerigelijkekankergraftakkekankeridngenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ik vertik het ook om over scooters te praten!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus nu moeten we jullei wel als 2 personen zien> maar zodra 1 een mening heeft zijn jullie 1 persoon?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet meer tussen 2 personen? Hoi ik ben D_A.
Ik heb geen woord genoemd over afspraken of wat dan ook. Wij hebben gewoon besproken met elkaar dat we wat meer ontopic moesten. Klaar.
Kijk dan zelf in dat topic, slowchat! En als 3 posts over bier gaan is het meteen editten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we niet, alleen ging het te ver in saaw haar ogen. Doen we even opruimen en gaan we gewoon weer door. De post van Dimi was dan ook vrij iets teveel van het goede.
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus nu moeten we jullei wel als 2 personen zien> maar zodra 1 een mening heeft zijn jullie 1 persoon?![]()
doe mij is ff dimis post posten dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we niet, alleen ging het te ver in saaw haar ogen. Doen we even opruimen en gaan we gewoon weer door. De post van Dimi was dan ook vrij iets teveel van het goede.
Ik zal het er eens met Saaw over hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dan zelf in dat topic, slowchat! En als 3 posts over bier gaan is het meteen editten.
hadden jullie dat samen bedacht of deze alleen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.
neen daatr zit dus het probleem he dude..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Saaw over hebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.
Jezus Christusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw.
Ja jij weet er alles van héquote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijk hè zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |