Why, omdat ze mod is? Als je het niet gelezen hebt of gevolgd hebt, neem dan geen standpunt inquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw.
Nee hoor, er gaat niets gebeuren. Zolang het maar gezellig over brommerts en scooterts gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat je het al hebt gedaan, maar komt het wel op neer, wat je zegt. Dat snap je zelf ook wel.
ja dat moetquote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel !
en hoe !
We hadden het eerst vet gezellig en toen kwamen jullie zeuren
toen werd er in eens een heel stuk minder gepost, sfeer weg
begint het net weer te komen, komen jullie weer zeuren
Ik heb dan echt zo iets van moet dat nou![]()
We? Afspraken gemaakt?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef saaw het volgende:
het brommertopic wordt inderdaad zeker niet gestrafd voor die reactie, weet niet waar jullie dat vandaan halen
en nee, Ferrox, ik vind niet dat hij een punt heeft. we hebben de vorige keer afspraken gemaakt en daar hebben jullie je maar aan te houden
Ja omdat het mijn collega is ja, en wij modden beide deze Sub. En zodoende sta ik erachter. Lijkt me vrij simpel te begrijpen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Why, omdat ze mod is? Als je het niet gelezen hebt of gevolgd hebt, neem dan geen standpunt in
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat moet
het is namelijk een brommertopic
'het vet gezellig hebben' doe je maar ergens anders
Eigen interpretatie, niet relevant.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We? Afspraken gemaakt?
Nee, er werden dingen verboden en we moesten maar luisteren en we kregen dingen opgelegd.
Wel even in de goede context zeggen hé.
qwel.. jullie bemoeien ermee..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
GEZELLIG JA..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaat niets gebeuren. Zolang het maar gezellig over brommerts en scooterts gaat.
Ach man doe normaal, het is toch zo, er zijn toch helemaal geen afspraken gemaakt. We zijn toch nergens mee akkoord gegaan ofzo, "Ja als jullie niet normaal doen dan gaat 'ie op slot" Oftewel -> Doe normaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen interpretatie, niet relevant.
ga je moeder ff dr onder fappen aub?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef TwyLight het volgende:
1, 2, 3, 4, die saaw zorgt voor flink vertier
5, 6, 7, 8 die D_A pwnd met volle kracht![]()
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
GEZELLIG JA..
dat doen we dus ook![]()
24/7 praten over brommer ssi not done..
welcome to fok dude![]()
Ja doe normaal. Accepteer het.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach man doe normaal, het is toch zo, er zijn toch helemaal geen afspraken gemaakt. We zijn toch nergens mee akkoord gegaan ofzo, "Ja als jullie niet normaal doen dan gaat 'ie op slot" Oftewel -> Doe normaal.
Ik slik niksquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
No1uknow, stel je eens niet zo aan.
Als het je zo aan het hart ligt dan ga je toch lekker naar buiten toe en frisse lucht proeven? Wij hebben besloten om het brommertopic een brommertopic te laten. Opzich ging het vrij aardig maar goed jullie wisten het weer te verpesten. Jullie wisten dat we meelezen en dat er dan gelijk ingegrepen wordt is niet erg. Eigen schuld lijkt mij
Voorderest dat gegeil van macht en ander geneuzel mag je weer inslikken want dat is wel het laatste. Ik heb plezier op FOK! en vermaak me er prima. Maar het blijft mijn 'blauwe' kleurtje tegen jullie. Leer eens relativeren.
Kon ik maar op D_A slijmen en saaw neuken.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Gast waarom kanker jij niet gewoon even op ofzo, stomme teringslijmbal met je geneuk![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
No1uknow, stel je eens niet zo aan.
Als het je zo aan het hart ligt dan ga je toch lekker naar buiten toe en frisse lucht proeven? Wij hebben besloten om het brommertopic een brommertopic te laten. Opzich ging het vrij aardig maar goed jullie wisten het weer te verpesten. Jullie wisten dat we meelezen en dat er dan gelijk ingegrepen wordt is niet erg. Eigen schuld lijkt mij
Voorderest dat gegeil van macht en ander geneuzel mag je weer inslikken want dat is wel het laatste. Ik heb plezier op FOK! en vermaak me er prima. Maar het blijft mijn 'blauwe' kleurtje tegen jullie. Leer eens relativeren.
Ja en eerst lullen dat afspraken gemaakt waren..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja doe normaal. Accepteer het.
Dat valt allemaal wel meequote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik slik niks
Het is gewoon zo, altijd zeiken en alles volgens jullie wil en de regeltjes"OHNEE ER STAAT BIER IN EEN POST, EN DAT HEEFT NIET MET BROMMERS TE MAKEN
DELETE DELETE"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |