Oke, dan zeg ik het nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Nr.11 het volgende:
[...]
Wat jullie? Al kan ik de reacties eigenlijk zelf al wel bedenken.
De afspraak was neem ik aan tot 18 niet roken? Niet zeiken dan.quote:Nu komen er ongetwijfeld een hoop van die posts met "ze is fucking 19, laat haar dat zelf uitzoeken", maar ik vind het gewoon kut. We hebben allebei ons rijbewijs gekregen omdat we niet roken,
Moest ik ook direct aan denken! Zoek de link er even bij, kan TS relativeren!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach beter dan dat er 30 pillen uit dr zak vallen.
Zou eens gaan babbelen met je oudersquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef Nr.11 het volgende:
Oja, in combinatie met dit topic: Zusje wordt (financieel) voorgetrokken voel ik me dus extra genaaid...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou eens gaan babbelen met je ouders
Foto?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Nr.11 het volgende:
Waar ben je nou eigenlijk bang voor dat als je het zelf doorlult?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef Nr.11 het volgende:
Ik heb dat 30 pillen-topic ook voorbij zien komen. Het kan dus inderdaad erger.
Maar ben ik dan echt de enige die het niet normaal vindt dat ze er omheen loopt te draaien?
Dat ze zo'n domme hoer is dat ze het stoer vindt om mee te gaan roken met die kut-vriendinnen van haar is tot daar aan toe. Maar dat ze dat dan verzwijgt voor het hele gezin vind ik gewoon triest.
Nu in het Nederlandsquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Waar ben je nou eigenlijk bang voor dat als je het zelf doorlult?![]()
Ben jij nog maagd en gefrustreerd?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef Nr.11 het volgende:
Maar ben ik dan echt de enige die het niet normaal vindt dat ze er omheen loopt te draaien?
Dat ze zo'n domme hoer is dat ze het stoer vindt om mee te gaan roken met die kut-vriendinnen van haar is tot daar aan toe. Maar dat ze dat dan verzwijgt voor het hele gezin vind ik gewoon triest.
Jep is triest, maar wat wil je eraan doen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef Nr.11 het volgende:
Oke, dat klopte idd nietquote:
Ja, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:48 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ben jij nog maagd en gefrustreerd?
Jij bent een toffe gozerquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:51 schreef Nr.11 het volgende:
Ik ga denk ik gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet vertellen, anders doe ik het.
En ja, ik ben blijkbaar een van de weinige conservatievelingen hier op Fok die zich flink op kunnen vreten door dit soort dingen. Een kutwijf, dat is ze!
Ik ben in ieder geval blij dat we hier niet zoals bij jullie massaal een joint opsteken, en ons kapot zuipen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:53 schreef Thieske het volgende:
Het moet bij jullie thuis wel een gezellige boel zijn!
Definieer "jullie" aub.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef Nr.11 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat we hier niet zoals bij jullie massaal een joint opsteken, en ons kapot zuipen.
Ik vind dat ze het zelf moet weten, het roken en het niet zeggen. Als jij denkt dat je er beter van wordt als je haar verraadt bij je ouders, dan moet je dat doen.quote:
Nou nou, niet zo stoer lopen doen hiero he.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:51 schreef Nr.11 het volgende:
Ik ga denk ik gewoon tegen haar zeggen dat ze het moet vertellen, anders doe ik het.
En ja, ik ben blijkbaar een van de weinige conservatievelingen hier op Fok die zich flink op kunnen vreten door dit soort dingen. Een kutwijf, dat is ze!
Ja dat ze zich laat uitwonen door een grote negert op de achterbank van haar gratis autoquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:49 schreef JackHerrer het volgende:
Waar maak je je druk om, waarschijnlijk doet ze wel 'ergere' dingen als roken.
Je zus voor domme hoer uitmaken omdat ze rookt, dat is niet triest?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef Nr.11 het volgende:
Nouja, misschien pijpt ze voor een pakje peuken, weet jij veel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zus voor domme hoer uitmaken omdat ze rookt, dat is niet triest?
Er is een mooie middenweg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:00 schreef Nr.11 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat we hier niet zoals bij jullie massaal een joint opsteken, en ons kapot zuipen.
Waarschijnlijk wordt ze ook elk weekend flink uitgewoond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zus voor domme hoer uitmaken omdat ze rookt, dat is niet triest?
Chantage nog wel! Ik weet niet hoe jij chantage ziet, maar chantage gaat meestal om iets waar de ene partij er niet echt beter van wordt. Ik heb mij nooit gechanteerd gevoeld tot mijn 18e.. het is een goed middel om je kind bewust te laten worden van gezondheidsproblemen rond roken. Niet zo janken..quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef covie het volgende:
Ik vind die tot-je-18e-niet-roken-dan-krijg-je-je-rijbewijs regels toch al bs, omdat ik het wel een erg slecht voorbeeld vind als je je kinderen gaat chanteren als ouders zijnde.
Dat, en stel dát hij het blij z'n ouders vertelt en het zusje achter dit topic komt, ben ik bang dat zij de ruzie toch echt wint, gezien de verschillende benamingen die hij d'r al opgeplakt heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:30 schreef Isegrim het volgende:
Ze is 19.
Dat op zich lijkt me al voldoende argumentatie.
Ja inderdaad! Makkelijk verdiend natuurlijk maar beetje lullig als je op je 19 gaat roken als de buit binnen is. Weet ze zelf ook anders hadden haar ouders t wel mogen weten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef covie het volgende:
Ik vind die tot-je-18e-niet-roken-dan-krijg-je-je-rijbewijs regels toch al bs, omdat ik het wel een erg slecht voorbeeld vind als je je kinderen gaat chanteren als ouders zijnde.
Idd, en het is je zus wie maakt er zich nu om wat haar zus doet??quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
Het zijn haar longen, haar gele tanden, en haar rookwalm die in haar kleding blijft hangen.
Als zij wilt roken, moet ze dat helemaal zelf weten. Dat is het leuke aan meerderjarig zijn, zelfbeschikkingsrecht.
Nee autorijden is goed voor het mileu.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:29 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Chantage nog wel! Ik weet niet hoe jij chantage ziet, maar chantage gaat meestal om iets waar de ene partij er niet echt beter van wordt. Ik heb mij nooit gechanteerd gevoeld tot mijn 18e.. het is een goed middel om je kind bewust te laten worden van gezondheidsproblemen rond roken. Niet zo janken..![]()
Achja als ze het dan, naar mijn gevoel, toch al verkeerd aanpakken, dan zal ik het ook goed doen en zeggen wanneer je voor je 25e toch begint moet je je rijbewijs terugbetalen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Makkelijk verdiend natuurlijk maar beetje lullig als je op je 19 gaat roken als de buit binnen is. Weet ze zelf ook anders hadden haar ouders t wel mogen weten.
Oh, ik maak me best druk om mijn zusje, daar niet van.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Idd, en het is je zus wie maakt er zich nu om wat haar zus doet??
boeiend![]()
Dan ben je zeker nog niet vaak op R&P geweestquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:47 schreef vamos1 het volgende:
ik dacht dat vrouwen alleen maar op dit niveau konden klagen..
En d'r vriendje dealt!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach beter dan dat er 30 pillen uit dr zak vallen.
wat een zelfkennisquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Nr.11 het volgende:
jezus dat zeg je toch niet zo over je eigen zusjequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef Nr.11 het volgende:
Dat ze zo'n domme hoer is dat ze het stoer vindt om mee te gaan roken met die kut-vriendinnen van haar is tot daar aan toe.
Dit en dat ik me er als broer niet teveel mee zou bemoeien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
19 jaar en dan nog stiekem doen over roken is overigens wel vrij triest...
Ik zou d'r lekker haar gang laten gaan ja. Misschien wel nog even zeggen dat het wel triest is als je zo laat nog met roken begint. Net of ze nu pas "durft"quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit en dat ik me er als broer niet teveel mee zou bemoeien.
Terecht natuurlijk dat ze zich schaamt daarvoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ze zich er tegenover haar ouders voor schaamt dat ze door niet te roken haar rijbewijs van hen heeft gekregen en altijd openlijk tegen roken is geweest. En uiteindelijk is ze toch gaan roken, nou ja, stiekem dan.
niet alleen met haar vriend, die hoer neukt waarschijnlijk het hele dorp/stadquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:21 schreef TrenTs het volgende:
Ach joh zeik niet, je moest es zien wat ze doet met haar vriend.
Mij en 4 vrienden iig wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef P8 het volgende:
[..]
niet alleen met haar vriend, die hoer neukt waarschijnlijk het hele dorp/stad
vader van de TS incluis!!![]()
Ik denk dat TS de reacties verwachtte zoals dit:quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:41 schreef koemleit het volgende:
Wat wil je nou?
Of je gaat haar NSB'en.
Of je verlult haar niet.
Welke reacties verwacht je hier?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef P8 het volgende:
[..]
niet alleen met haar vriend, die hoer neukt waarschijnlijk het hele dorp/stad
vader van de TS incluis!!![]()
ik rookte ook stiekum toen. 2 weken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef Beroepsgokker het volgende:
met 19 jaar nog stiekem roken, mijn god wat triest zeg...
Die verbergt het voor z'n vrouw?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:26 schreef Byte_Me het volgende:
ze is 19 dus ze kan doen en laten wat ze wil. wel hypocriet dat ze het stiekem doet. maar ach, ik heb een collega van 28 die stiekem rookt
nee, ze verbergt het voor haar oudersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die verbergt het voor z'n vrouw?
wat zal jij een kuttijd hebben als je op stap bent..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:30 schreef ssebass het volgende:
Meisjes die roken dat vind ik echt een enorme afknapper.
ik rook ook alleen als mn ouders er niet bij zijn, met uitgaan etc, maar dat is maar heel af en toe en ik wil niet de indruk wekken dat ik weer begonnen ben. En mochten ze er argwaan van hebben ga ik ook niet ontkennen.. "ja ik rook af en toe" - pa: ok.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:23 schreef P8 het volgende:
[..]
ik rookte ook stiekum toen. 2 weken.
Maar dat was omdat ik gestopt was en mijn ouders vet blij waren. Maar het vlees was zwak en daardoor vond ik het nodig om het 2 weken stiekem te doen![]()
![]()
Het zal je verbazen maar ik ken bijna niemand die rookt. Van mijn vrienden is ook bijna iedereen gestopt. Zoveel meisjes roken niet het is maar in welke kringen je je begeeft. Ik vind het vooral bij vrouwen heel onverzorgt en pauper staan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:45 schreef dolledingo het volgende:
[..]
wat zal jij een kuttijd hebben als je op stap bent..![]()
Hélémaal mee eens,quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar ik ken bijna niemand die rookt. Van mijn vrienden is ook bijna iedereen gestopt. Zoveel meisjes roken niet het is maar in welke kringen je je begeeft. Ik vind het vooral bij vrouwen heel onverzorgt en pauper staan.
Ik heb ook een collega die begon met 'af en toe' en nu een paar sigarretten in de week rookt, en verbergt het idd voor zijn vrouwquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die verbergt het voor z'n vrouw?
Hoe verberg je zoiets dan? Je stinkt uit je muil, je kleren absorberen alle rookgeurtjes ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:02 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb ook een collega die begon met 'af en toe' en nu een paar sigarretten in de week rookt, en verbergt het idd voor zijn vrouwhij is iets van 35 -38 ofzo
* avotar heeft geen zin om de rest te lezenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Nr.11 het volgende:
Iets zegt me dat ik dit topic beter niet kan openen, maar wat kan mij het ook schelen... ik doe het gewoon.
Goed, ik heb mijn zusje vandeweek dus rokend betrapt met uitgaan. Toen ik vroeg waarom en sinds wanneer ze dat deed, keek ze verschrikt en zei "alleen met uitgaan". Ik had geen zin om ons gezellige avondje te verpesten, dus heb het er maar bij gelaten, maar een vriend (die haar ook goed kent) vertelde me dat ze dat dus al lang doet, en hij al die tijd niks mocht zeggen....
Dat ze meer dan alleen met uitgaan rookt is inmiddels ook duidelijk, want ik kwam haar een dag later toevallig tegen - 's avonds op de fiets - met sigaret in haar hand, en het valt me ineens op dat ze de laatste tijd vaak uit zichzelf de hond gaat uitlaten. Vanmiddag dus ook weer, en ze was onze oprit nog niet afgelopen, of ja hoor... een flinke rookwalm kwam er vanaf.
Nu komen er ongetwijfeld een hoop van die posts met "ze is fucking 19, laat haar dat zelf uitzoeken", maar ik vind het gewoon kut. We hebben allebei ons rijbewijs gekregen omdat we niet roken, ze is altijd een grote anti-rookster geweest, en sinds ze (nu een klein jaartje) een nieuwe vriendin heeft, blijkt ze ineens alles te doen wat god verboden heeft (bij wijze van).
En ze vindt zichzelf dan wel zo oud en stoer enzo, maar de familie mag het niet weten. Ik ben er dus inmiddels per ongeluk achter gekomen, maar onze ouders weten dus nog helemáál van niks, en ze lijkt ook niet van plan te zijn om het te vertellen.
Ik zit me hier op te vreten, en wil er gewoon niet omheen draaien. Als ze zelf zo stoer wil zijn met die kut-vriendinnen van der, dan moet ze ook gewoon zeggen dat ze het doet.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:23 schreef kriele het volgende:
Ach, je kan het altijd aan iemand ruiken of hij/zij een roker is. Men komt er toch wel achter.
Ach, ik dacht al, weer zo'n sneu topic in dezelfde catergorie, maar je bent gewoon dezelfde persoon. Heb je niks beters te doen dan jaloers te zijn op je zusje en dus proberen haar erbij te lappen? Jezus man, ze is 19, laat haar lekker. Vind het overigens wel sneu dat ze het niet gewoon thuis vertelt. Maar waarom zou jij dat in godsnaam doen? Mijn broer hield vroeger gewoon zijn mond, zoals dat gaat tussen broers en zussen. En heb het uiteindelijk gewoon zelf verteld. En zelfs al rookte ze al voor haar rijbewijs, so what?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef Nr.11 het volgende:
Oja, in combinatie met dit topic: Zusje wordt (financieel) voorgetrokken voel ik me dus extra genaaid...
Je hebt het bij het juiste eind... gewoon tussen jullie houden, je mening geven en verder laten voor wat het is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Nr.11 het volgende:
Iets zegt me dat ik dit topic beter niet kan openen, maar wat kan mij het ook schelen... ik doe het gewoon.
Goed, ik heb mijn zusje vandeweek dus rokend betrapt met uitgaan. Toen ik vroeg waarom en sinds wanneer ze dat deed, keek ze verschrikt en zei "alleen met uitgaan". Ik had geen zin om ons gezellige avondje te verpesten, dus heb het er maar bij gelaten, maar een vriend (die haar ook goed kent) vertelde me dat ze dat dus al lang doet, en hij al die tijd niks mocht zeggen....
Dat ze meer dan alleen met uitgaan rookt is inmiddels ook duidelijk, want ik kwam haar een dag later toevallig tegen - 's avonds op de fiets - met sigaret in haar hand, en het valt me ineens op dat ze de laatste tijd vaak uit zichzelf de hond gaat uitlaten. Vanmiddag dus ook weer, en ze was onze oprit nog niet afgelopen, of ja hoor... een flinke rookwalm kwam er vanaf.
Nu komen er ongetwijfeld een hoop van die posts met "ze is fucking 19, laat haar dat zelf uitzoeken", maar ik vind het gewoon kut. We hebben allebei ons rijbewijs gekregen omdat we niet roken, ze is altijd een grote anti-rookster geweest, en sinds ze (nu een klein jaartje) een nieuwe vriendin heeft, blijkt ze ineens alles te doen wat god verboden heeft (bij wijze van).
En ze vindt zichzelf dan wel zo oud en stoer enzo, maar de familie mag het niet weten. Ik ben er dus inmiddels per ongeluk achter gekomen, maar onze ouders weten dus nog helemáál van niks, en ze lijkt ook niet van plan te zijn om het te vertellen.
Ik zit me hier op te vreten, en wil er gewoon niet omheen draaien. Als ze zelf zo stoer wil zijn met die kut-vriendinnen van der, dan moet ze ook gewoon zeggen dat ze het doet.
Mwa, volgens mij is het probleem van de TS dat hij homofiel is, maar niet uit de kast durft te komen en daarom maar de aandacht verlegd naar z'n zusje.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef _Flash_ het volgende:
Ik denk dat je zelf aandacht tekort komt.
Hoe kom je eropquote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij is het probleem van de TS dat hij homofiel is, maar niet uit de kast durft te komen en daarom maar de aandacht verlegd naar z'n zusje.
Ik heb ook al een scenario bedacht hoe ik denk dat het zal gaan binnenkort bij hun thuis:
De hele familie Nr.11 zit in de huiskamer aan de koffie, oma zit er ook bij. Dan zegt TS: "Pa, ma, oma, ik moet iets vertellen over die hoer hierzo... Ze rookt!"
Pa, ma en oma:!!11!!ohnoess!!1!
En tijdens het huilen zegt ie dan: "En ik ben homo."
Dan valt het niet op en komt ie er met een Jantje van Leiden vanaf.
Dit is de manier hoe jij uit de kast bent gekomen?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mwa, volgens mij is het probleem van de TS dat hij homofiel is, maar niet uit de kast durft te komen en daarom maar de aandacht verlegd naar z'n zusje.
Ik heb ook al een scenario bedacht hoe ik denk dat het zal gaan binnenkort bij hun thuis:
De hele familie Nr.11 zit in de huiskamer aan de koffie, oma zit er ook bij. Dan zegt TS: "Pa, ma, oma, ik moet iets vertellen over die hoer hierzo... Ze rookt!"
Pa, ma en oma:!!11!!ohnoess!!1!
En tijdens het huilen zegt ie dan: "En ik ben homo."
Dan valt het niet op en komt ie er met een Jantje van Leiden vanaf.
Wat heeft iemand hier nu aan zo'n reactie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:53 schreef CodeCaster het volgende:
Eigenlijk ben je dus jaloers dat jij niet gerookt hebt en ook je rijbewijs gekregen hebt?
De afspraak was toch duidelijk, jullie kregen je rijbewijs wanneer je niet zou roken. Rijbewijs gekregen, ga maar roken.
Hij heeft wel gelijk. Dat is nou een van de redenen waarom ik dit zo'n onzinnige zaak vind.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:30 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wat heeft iemand hier nu aan zo'n reactie?![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef Nr.11 het volgende:
Jij heb zeker geen zusje waar je goed mee kan opschieten ofzo???quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
Jij ging uit met je zusje lol![]()
Incest bah!
Ik heb geen zusje! maar ga wel uit met me broers na de gay bar!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij heb zeker geen zusje waar je goed mee kan opschieten ofzo???![]()
Ik ben ook wel eens met mn grote zus @ stappen geweest,
Of @ winkelen, en daarna even gezellig wat drinken![]()
Maar neen, batsen doet ik niet met mn zus![]()
Kan ook best gezellig zijn...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje! maar ga wel uit met me broers na de gay bar!
Ben geen gayquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kan ook best gezellig zijn...
Als je gay bent dan![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je in een gay bar te zoeken hebt eigk![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:42 schreef grizegrijn het volgende:
"ze is fucking 19, laat haar dat zelf uitzoeken"
Mijn broer is ondertussen 29 en rookt ook nog steeds stiekemquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef bolletje_25 het volgende:
Op je 19e nog 'stiekem' moeten roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |