abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46983437
Die durex play sensations zijn idd wel fijn, vooral die tingle, maar je kan er weer niet mee masseren.
Durex heeft wel een andere, weet ff niet hoe die heet, maar dat is massage olie en glijmiddel in 1. Zit in een mooie paarse fles, en je kan het ook gewoon bij etos enzo kopen.
En verder kan ik ook eros/pjur bodyglide aanraden, dat werkt altijd goed. Alleen wat lastiger te verwijderen, je moet echt goed schrobben onder de douche, dat vind ik altijd een beetje een nadeel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_47012063
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 18:08 schreef tessie het volgende:
Die durex play sensations zijn idd wel fijn, vooral die tingle, maar je kan er weer niet mee masseren.
Durex heeft wel een andere, weet ff niet hoe die heet, maar dat is massage olie en glijmiddel in 1. Zit in een mooie paarse fles, en je kan het ook gewoon bij etos enzo kopen.
En verder kan ik ook eros/pjur bodyglide aanraden, dat werkt altijd goed. Alleen wat lastiger te verwijderen, je moet echt goed schrobben onder de douche, dat vind ik altijd een beetje een nadeel.
hoezo kun jer niet mee masseren. gaat makkelijk hoor
Are You Wearing Your String Today?
pi_47012819
het is gewoon glijmiddel, dat is nooit bedoelt om mee te masseren... Lijkt me best ranzig, al moet ik zeggen dat ik het niet uitgeprobeert heb... Maar omdat het op waterbasis is lijkt me dat het snel uitdroogt en plakkerig wordt...
pi_47012880
heb het laatst geprobeerd toevallig en snel opgedroogd valt op zich reuze mee. natuurlijk eerder dan een massageolie en plakkerig ach ja na het sexen samen lekker nog ff douchen
pi_47014144
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef freebee30 het volgende:
heb het laatst geprobeerd toevallig en snel opgedroogd valt op zich reuze mee. natuurlijk eerder dan een massageolie en plakkerig ach ja na het sexen samen lekker nog ff douchen
Maar waarom koop je dan niet gewoon massage olie, of iets wat wel geschikt is als zowel massage olie en glijmiddel?
pi_47014713
ow we hebben gewone massageolie, maar dit was gewoon eens uitproberen hoe die tingle over je hele lijf voelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')