Mwah, ik heb niet het idee dat het nieuwe kabinet en DGK veel voor elkaar onder doen qua poppenkastgehalte hoor..... dus het lijkt me sterk dat half Nederland driftig zat te wachten op de eerste beelden van het nieuwe kabinet op de trap van Beatrix.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef CARLAK het volgende:
We hebben nu een nieuwe regering heb ik begrepen. Daarom was de kabel misschien veel gebruikt door mensen die zich daarmee bezig hielden en werd er dus veel gebruik van internet.
Denk niet dat het komt door meer gebruikers van DGK. Dit zou JDM teveel strelen in z'n eergevoel.![]()
had dan gestopt bij "liefesdomein", scheelde nog meer van je kostbare tijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bij "zei" ben ik opgehouden..
ik vraag me alleen af waarom ze dit verhaal verteldquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:02 schreef LuNaTiC het volgende:
ze lult zichzelf al helemaal vast
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef LuNaTiC het volgende:
ze gaat nu Brian proberen te overtuigen, maar zoals het nu gaat, wordt het volgens mij niks.
Nee joh. Hij speelt nú al met Amanda, heeft haar nu al he-le-maal door. Kat en muis.. beetje griezelig ook, er zit al weer zo'n dreigende ondertoon in z'n stem.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Spannend, ik betrap me toch op de (volstrekt irreële) hoop dat Brian een blackout krijgt, en Natasia eruit stemt.![]()
Verschil van mening dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet het idee dat het nieuwe kabinet en DGK veel voor elkaar onder doen qua poppenkastgehalte hoor..... dus het lijkt me sterk dat half Nederland driftig zat te wachten op de eerste beelden van het nieuwe kabinet op de trap van Beatrix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |