Mwah, ik heb niet het idee dat het nieuwe kabinet en DGK veel voor elkaar onder doen qua poppenkastgehalte hoor..... dus het lijkt me sterk dat half Nederland driftig zat te wachten op de eerste beelden van het nieuwe kabinet op de trap van Beatrix.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:57 schreef CARLAK het volgende:
We hebben nu een nieuwe regering heb ik begrepen. Daarom was de kabel misschien veel gebruikt door mensen die zich daarmee bezig hielden en werd er dus veel gebruik van internet.
Denk niet dat het komt door meer gebruikers van DGK. Dit zou JDM teveel strelen in z'n eergevoel.![]()
had dan gestopt bij "liefesdomein", scheelde nog meer van je kostbare tijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Bij "zei" ben ik opgehouden..
ik vraag me alleen af waarom ze dit verhaal verteldquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:02 schreef LuNaTiC het volgende:
ze lult zichzelf al helemaal vast
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef LuNaTiC het volgende:
ze gaat nu Brian proberen te overtuigen, maar zoals het nu gaat, wordt het volgens mij niks.
Nee joh. Hij speelt nú al met Amanda, heeft haar nu al he-le-maal door. Kat en muis.. beetje griezelig ook, er zit al weer zo'n dreigende ondertoon in z'n stem.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Spannend, ik betrap me toch op de (volstrekt irreële) hoop dat Brian een blackout krijgt, en Natasia eruit stemt.![]()
Verschil van mening dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb niet het idee dat het nieuwe kabinet en DGK veel voor elkaar onder doen qua poppenkastgehalte hoor..... dus het lijkt me sterk dat half Nederland driftig zat te wachten op de eerste beelden van het nieuwe kabinet op de trap van Beatrix.
Bij Natasia?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:03 schreef Black_king het volgende:
Hé werd daar een briefje uitgewisseld op het tijdschrift ?
Brian is Amanda aan het boetseren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:04 schreef Black_king het volgende:
Brian is zijn n*kertje aan het uithoren...
Kostbaar is m'n tijd niet, maar ik heb grenzen aan waar ik het aan besteed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
had dan gestopt bij "liefesdomein", scheelde nog meer van je kostbare tijd![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
Wat is die AmanDEL toch een miscast![]()
De persoon wiens idee het was om haar in het huis te zetten zou eigenlijk ontslagen moeten worden. Er zijn genoeg domme blondjes met grote borsten die EN knapper zijn dan AmanDEL en ook nog ietsjes meer inhoud hebben. En meestal staan ze ook nog ingeschreven bij een casting bureau.
Maar nee hoor...ze moesten persee AmanDEL hebben omdat ze het vriendinnetje van Nena was, en dat zou zogenaamd voor een schok gaan zorgen.![]()
Nee hij gaat zo verslag doen bij Natasia denk ik. Hij vindt Amanda te zwak als rugdekkingquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij twijfelt Brian toch wel een beetje.
To-táál niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij twijfelt Brian toch wel een beetje.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Haar brein draait overuren, zoveel geestelijke inspanning heeft ze nog niet gehad sinds ze het alfabet moest opnoemen.
Het was wishful thinking ben ik bangquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
To-táál niet.
Je hoorde toch hoe wankel Amanda was. Daar gaat hij zijn toekomst in het huis echt niet vanaf laten hangen.
En dan ligt volgende maand Amanda er uit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef kleinzusje het volgende:
Het gaat niet lukken. Beste uitkomst is a-DEL stemt voor, ruzie met Brian
Ja... meer kan ik er ook niet van maken, helaasquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:15 schreef CARLAK het volgende:
Vogens mij heeft het gezin van Natasia er meer aan dat Natasia in DGK blijft. Dan hebben ze meer privileges zoals extra geld voor het mannetje die in Suriname woont maar eens in de zoveel tijd in Nederland verblijft in een Alfa rijdt en portier is (zwart) bij een uitgaansgelegenheid in Amsterdam en de bijlessen en zanglessen voor een van Natasia's kinderen.
Je bent para aan het worden, brother....quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:16 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij hebben hes meegekeken op de streams en zien dat het niks wordt
Ruzie Brian en a-DEL is exit Brian................ door geweldquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ligt volgende maand Amanda er uit.
De twee duo's Sylvia &Huub en&
zullen nooit dmv een stemming verbroken worden.
![]()
Het is een rat, hij heeft totall geen gevoel voor haar maar gebruikt haarquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef Black_king het volgende:
Brian legt haar nog maar eens het spelletje uit.
Wat een disrespect naar dat meisje.
Op mijn streams praat Braaain nog met Amanda...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
En daar is Eric.
Hij nodigt Brian uit voor een praatje in het kantoor.
Wat moet Brian zich machtig voelen, nu.
Op de mijne ook, hij gaat na dit gesprek naar het kantoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Op mijn streams praat Braaain nog met Amanda...
De belediging kwam hard aan. Hij schrok er zelf ook wel een beetje van, geloof ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef BwennieBren het volgende:
Brian: Voor hun ben je een heel makkelijk vehikel om als taxi in te kunnen stappen
whaaaaaaaaaaaaaahahahahahahah
Ik vind hem de laatste weken zeer sterk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Weet je? Weet je? Weetje?
Ik word zo moe van die gast
hij heeft gezorgd dat Ilona en Nena en bijna Huub eruit lagen en gaat dat voor zichzelf ook nog wel zorgen inderdaadquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ruzie Brian en a-DEL is exit Brian................ door geweld
Nee, ik denk niet dat hij dat zal doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ruzie Brian en a-DEL is exit Brian................ door geweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |