abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 1999 @ 15:34:00 #1
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_190226
Laat veronica tijden call tv een half beelscherm BB uitzenden!! hebben wij mooi goed beeld, en als er ff niks te zien is belt half nederlands call tv
dus als er hier nog veronica huppelkutjes zijn, ga dit meteen regelen aub!! ik wil
groot beeld!
Only Dead Fish Go With The Flow
pi_190227
Zekers Toiletman, dan zouden ze nog meer geld kunnen verdienen, en dan staan misschien die call-tv mensen er niet zo lullig bij.
En een groot scherm en alle camera's in het huis tegelijk zou ook wel cool zijn.
  vrijdag 24 september 1999 @ 16:31:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190228
Mozaiek-beeld..

mjah.. beter dan alle tv-zenders in 1 schermpie..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 24 september 1999 @ 22:29:00 #4
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_190229
jezus sliep ik toen ik aan het typen was ofzo???? wat een typos!
:0
Only Dead Fish Go With The Flow
pi_190230
Het hele idee is natuurlijk waardeloos: zogenaamd 24 uur zonder privacy, terwijl er per dag een krappe 20 minuten voor het oog van Nederland verschijnt. Gelukkig zijn er fanatici als de makers van deze site. Dan valt er voor de nieuwsgierige mensen ook nog iets te genieten.
Maar wat mij betreft mogen ze ongeveer alle V-programma's laten vervallen en constant 4 camera's rechtstreeks uitzenden.
pi_190231
is het nou echt zo interessant om
onze Ruud een broodje te zien smeren...
Ik bedoel, als je daar de hele dag naar gaat
zitten kijken heb je het na een dag of wat
ook wel gezien.
pi_190232
jkt me nou een goed idee, sowieso weg met V
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190233
Toch sneu dat V helemaal nix vangt voor deze leuke discussies in dit forum (toch, Danny??? ) Lijkt me dat hier meer en leuker wordt gebabbeld dan op de BBsite van V zelf!!!(haha)
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190234
die discussies op de BB site worden achteraf alsnog gecensureerd!
  zaterdag 25 september 1999 @ 00:03:00 #10
81 JayTaph
pi_190235

Ik zie dit veel te vaak, en de streams die wel werken, laten de tuin zien of saaie monopoly games..

De echte streams worden door veronica niet uitgezonden..

is V dan zo verschrikkelijk bang van de fok-big-brother????

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190236
Dat idee kreeg ik nou langzamerhand ook!
Sowieso krijg je dat beeld nu 10 keer zo vaak als in de eerste paar dagen! Foute zooi bij dat V
pi_190237
Is het dan nu al einde oefening voor de leukste site over BB???? Neeeeh, ze gooien daarmee toch hun eigen glazen in? Toch...? TOCH? snif snif
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190238
dat ik die laatste reactie niet helemaal begrijp....
  zaterdag 25 september 1999 @ 00:20:00 #14
81 JayTaph
pi_190239
Als ze het internet-gebeuren censureren/staken geven ze in feite toe dat er dingen gebeuren die veronica dus niet wil dat nederland het weet.. dus BB wordt voor 100% geregiseerd door v zelf dus bb wordt gewoon een soap dus iedereen kan daluk weer lekker goede tijden kijken.. (wat ik dus ga doen als protest tegen rolf, dekkers en al die maffia-gasten van meneer de mol)..

maar euhm.. Kan danny zijn "connecties" bij de volkskrant niet aanwenden om ervoor te zorgen dat dit soort akties van v ook in de publiciteit komt... Als fok! geen primeurs KAN bieden, dan bloed heel dit fok-board binnen een paar dagen dood en wint V.

--------------

Speak with the voice of the majority and you are called a leader, speak with the voice of minority and you are called a revolutionist...

pi_190240
Nou, kijk als ze bij V nu al op hoge poten en in zware stress testbeeldejes laten staan en vooral niets meer laten zien (op de tuin en een braaf spelletje na) is er natuurlijk weinig meer te zien/speculeren/zeuren door ons. Maar als V dat nou echt doet, gooien ze hun eigen glazen in: een groot deel kijkt juist omdat er te speculeren valt met sappige details. Als die grote bron van details nou wegvalt door hun eigen toedoen...? Dat is dan jammer voor hun, maar ook jammer voor ons. (en daar word ik best een beetje verdrietig van. SNIF)

(nu wel duidelijk? I hope so...)

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190241
quote:
op 09-25-1999 om 12:03 AM schreef JayTaph het volgende:

De echte streams worden door veronica niet uitgezonden..

is V dan zo verschrikkelijk bang van de fok-big-brother????

Een snelle en flitsende, bij-de-tijdse, hi-tech omroep had toch van tevoren ook wel kunnen bekijken dat wanneer ze zelf gaan 'uitzenden' op een modern (?) medium als internet ze dan toch ook, dit soort reacties zouden krijgen......

(tjonge wat een zin, ff adem halen..)

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

pi_190242
Ik denk dat V probeert op dit moment onze aandacht te laten verslappen, zodat de meeste van ons het opgeven om te checken of er wat leuks gebeurt, en dat ze over een paar dagen vanzelf weer wat mee gaan laten zien over internet...
pi_190243
Maar zo stom zijn ze toch ook weer niet? Zelfs bij v moeten ze weten dat internet HET medium bij uitstek is om, zodra er iets spannends is, het heel snel en heel breed te verspreiden. Ik zou niet te veel rekening houden met de factor "aandacht verslappen" als ik v was... (of heb ik nu iets te veel gezegd? )
Fok!zine 2 the rescue!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 03:00:00 #19
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190244
JayTaph: dit forum bestond al voor BB begon en was toen ook al heel erg gezellig en ik neem aan dat dat ook zo zal blijven als BB verdwijnt.
Enneh...GTST is van EndeMOL

Kijk er is nu gewoon even een flinke Hype omdat het nieuw is voor nederlandse begrippen en dat vinden we allemaal leuk.
Ik moet overigens zeggen dat het nieuwe er voor mij al flink af is...op internet zie je geen flikker (misschien is reet een betere woordkeuze) en op tv zie je nog minder.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')