mjah.. beter dan alle tv-zenders in 1 schermpie..
Ik zie dit veel te vaak, en de streams die wel werken, laten de tuin zien of saaie monopoly games..
De echte streams worden door veronica niet uitgezonden..
is V dan zo verschrikkelijk bang van de fok-big-brother????
maar euhm.. Kan danny zijn "connecties" bij de volkskrant niet aanwenden om ervoor te zorgen dat dit soort akties van v ook in de publiciteit komt... Als fok! geen primeurs KAN bieden, dan bloed heel dit fok-board binnen een paar dagen dood en wint V.
--------------
Speak with the voice of the majority and you are called a leader, speak with the voice of minority and you are called a revolutionist...
(nu wel duidelijk? I hope so...)
quote:
op 09-25-1999 om 12:03 AM schreef JayTaph het volgende:
De echte streams worden door veronica niet uitgezonden..is V dan zo verschrikkelijk bang van de fok-big-brother????
Een snelle en flitsende, bij-de-tijdse, hi-tech omroep had toch van tevoren ook wel kunnen bekijken dat wanneer ze zelf gaan 'uitzenden' op een modern (?) medium als internet ze dan toch ook, dit soort reacties zouden krijgen......
(tjonge wat een zin, ff adem halen..)
Kijk er is nu gewoon even een flinke Hype omdat het nieuw is voor nederlandse begrippen en dat vinden we allemaal leuk.
Ik moet overigens zeggen dat het nieuwe er voor mij al flink af is...op internet zie je geen flikker (misschien is reet een betere woordkeuze) en op tv zie je nog minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |