Nou, voor mij precies hetzelfde. Had me erg verheugd op hun album en hun nieuwe tour die daarbij hoort maar als de cd in enige mate op dit gedrocht lijkt dan heb ik weer 40 euro voor een concertkaart uitgespaard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:49 schreef 16meter het volgende:
Vind het ook niks aan. Jammer.
Als dit de ingeslagen weg is hebben ze voor mij afgedaan met dit nieuwe album.
Waarom meteen zo veroordelend ("conservatief", "narrow-minded")? Misschien kan het ook voorkomen dat mensen na een aantal keer luisteren zo'n nummer echt niet mooi vinden. Smaken verschillen nou eenmaal en ik vind het ook gewoon zonde dat ze niet bij hun oude stijl gebleven zijn. Iets veranderen oké, je moet blijven verrassen, maar dit nummer is echt compleet onherkenbaar anders dan de muziekstijl waar ze enorm populair mee zijn geworden. Zonde.quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:11 schreef dVTB het volgende:
Wat zijn mensen toch conservatief.... ze horen wat electronica in muziek en meteen is het waardeloos. Wat mij vooral opvalt aan Spiralling, is hoe sterk het nummer is... Waarom zo narrow-minded? Luister het nummer eens een paar keer vaker ofzo.
Hulde voor Keane, dat ze niet steeds hetzelfde truukje blijven herhalen, maar zichzelf vernieuwen. Ik ga hun nieuwe cd zeker kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |