Ik kon niet betalen via die Postbanklink bij ticketmasterquote:
Zit op afstudeerstage nu. Moet ik wachten tot na vijfenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef Mikani het volgende:
Ik hoorde het zaterdag op de radio. Waarom ga je niet gewoon even naar het postkantoor of FRS ofzo
, gaat wat sneller!
2 weken ofzo, net nadat bekend werd dat Keane naar Werchter kwam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kon niet betalen via die Postbanklink bij ticketmasterstraks maar effe telefonisch ofzo proberen... Is het al lang bekend dat ze dat concert gaan geven?
Heb je alleen toegang tot Fok! ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:28 schreef Damzkieee het volgende:
En is het openlucht ofzo?
Whehe ik heb op stage maar weinig sites die niet geblokkeerd zijn, waaronder fok!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef Mikani het volgende:
[..]
Heb je alleen toegang tot Fok! ofzo.
Het is in Cultuurpark Westergasfabriek, idd een openlucht concert.
6 juli, hopelijk is het lekker warm en is het niet zo'n avond in Nederland dat het weer regent/onweert.
Ticketmaster.nlquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Waar kan je ze online reserveren/bestellen?
Het is een openluchtconcert, dus ik gok buitenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:32 schreef GiGra het volgende:
Ik heb ook twee kaarten gescoord! Is het buiten op het westergasfabriek terrein of binnen?
....en iedereen zijn plu opzet, waardoor je niks meer ziet. Grrr, heb dat eens gehad tijdens een concert....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef Mikani het volgende:
[..]
Heb je alleen toegang tot Fok! ofzo.
Het is in Cultuurpark Westergasfabriek, idd een openlucht concert.
6 juli, hopelijk is het lekker warm en is het niet zo'n avond in Nederland dat het weer regent/onweert.
is dat niet vanavond?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef Remzz het volgende:
Morgenavond van half 12 tot half 1 is er op Nederland 3 een programma over Keane. Volgensmij zijn het twee concertregistraties
Dat ga ik vanavond wel even checkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef BruggiKeane het volgende:
Nee, morgenavond 23:35 uur.
Ik kom ook uit de buurt van Rotterdanm,maar dat was geen overweging om niet te gaan naar het concert in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef funrider het volgende:
baal er nog steeds van dat ik niet naar Keane in Rdam ben geweest. A'dam is overwegen waard maar jammer dat niet dichterbij is. 36 euro hmm best prijzig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |