Ze kunnen complotten verzinnen wat ze willen, maar Brian gaat Natasia er echt niet uitstemmen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk niet dat Brian het lef heeft om Natasia weg te stemmen want dan heeft hij alleen nog maar Amanda als back up en die kent ie niet goed genoeg om te weten of zij het lang in die villa gaat volhouden
Dat past zo bij hem. En trouwens, die zogenaamde goedmaak afscheidspraatjes daar heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef Pulu het volgende:
Bart is echt zakelijk vertrokken
Dat is vroeg zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat past zo bij hem. En trouwens, die zogenaamde goedmaak afscheidspraatjes daar heeft niemand wat aan.
Misschien dat er straks nog een afscheidpraatje op de tv komt?
Bah, moet er morgenochtend om 5 uur al weer uit mijn nest, da's zo balen
Nee, Natasia krijgt om de 2 weken nieuwe en de kosten zijn zo rond de 500 euro per keer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Die extensions die eruit gehaald worden, zijn die eigenlijk niet meer bruikbaar?
De premisse deugt niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
Als Brian een beetje humor heeft, gaat-ie tegen Amanda zeggen dat hij wil dat er vaart in het spel komt, dat Natasia een prachtig doel heeft bereikt met haar rijbewijs, en dat hij daarom bij deze besluit dat hij Amanda maar moet vertrouwen en mee zal gaan met de stemming. Om dan vanavond op het moment supreme te zeggen: dachten jullie soms dat ik helemaal loco ben?![]()
Als Amanda hersens heeft dan moet ze Brian geruststellen en een veer in ze reet stoppen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef Gigageil het volgende:
Er gaat he-le-maal niemand uit vanavond.
Brian kan alleen voor 100% op Natasia rekenen, ze zijn vriendjes, zijn moeder staat achter Natasia , het zijn allebei allochtonen, en op wie kan Brian dan steunen ? Niemand......
Dus alle complotjes en pogingen zij n gedoemd te mislukken.
En voor DGK-redactie......er is toch al iemand weg, dus zo nodig hoeft er niemand uit. Liever niet denk ik .
Ik heb nog wel lopen denken dat alles een plannetje is en dat Bart helemaal niet weg is gegaan.
Er is geen officieel afscheidt geweest, dus voor hetzelfde geld stapt Bart vanavond weer DGK in......![]()
Dat is wel vergezocht, maar je weet het nooit, misschien komt ie wel samen met Lesly binnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef Gigageil het volgende:
Er gaat he-le-maal niemand uit vanavond.
Brian kan alleen voor 100% op Natasia rekenen, ze zijn vriendjes, zijn moeder staat achter Natasia , het zijn allebei allochtonen, en op wie kan Brian dan steunen ? Niemand......
Dus alle complotjes en pogingen zij n gedoemd te mislukken.
En voor DGK-redactie......er is toch al iemand weg, dus zo nodig hoeft er niemand uit. Liever niet denk ik .
Ik heb nog wel lopen denken dat alles een plannetje is en dat Bart helemaal niet weg is gegaan.
Er is geen officieel afscheidt geweest, dus voor hetzelfde geld stapt Bart vanavond weer DGK in......![]()
Niks. Maar ik heb het over al die plannen die nu gesmeed worden nu om koste wat het kost Brian over te halen (waarvan ze diep in hun hart ook wel weten dat het niet gaat lukken).quote:
Je bedoelt dat ze niet mag praten met de mond volquote:Amanda kennede lult Brian haar weer helemaal murf en blijft Natasia gewoon.
Kleenexje?quote:
Ik mis Bart ( als speler)quote:
Van wat heb ik heb meegelezen (zit op het werk) nog koeler. Bart was drukker met schaken dan uitgebreid afscheid nemen van z'n "broertje"quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Was het afscheid tussen Brian en Bart net zo koeltjes als met de rest?
Graag. Liever een schouder, een nieuwe PC, een andere provider of ................quote:
Mijn heldin!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis Bart ( als speler)
Ik moet huilen om het gebuffer
Ik ben nog verdrietig dat die afschuwelijke kut dr rijbewijs heeft gehaald ( maar wel gunstig voor het spel)
Ik wil Brian op zn bek timmeren
Ik wil a-Del eens goed de waarheid zeggen
En ik meen het: Ik ben bang voor Brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |