Aan de andere kant is het wel heerlijk om brian zo op te stoken, als hij ziet dat Amanda met de rest meegaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja vind ik ook oliedom![]()
Lastig he, als je de helft niet hoort...quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:21 schreef Day het volgende:
Huub: ik denk dat we nu juist de kans hebben om Natasia eruit te stemmen, omdat Bart weg is.
Wrong!!!!!
Nu Bart weg is, is Natasia de ene persoon die Brian kan vertrouwen.
HES zijn toch niet zo slim.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja vind ik ook oliedom![]()
Hahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef snetje het volgende:
i....iiii........ii.......i.......is ddddd..d..dde pp....oo.....o....l.....bbbb.....b.....o.....y.....yyy a.....a.....aaa......l......lll w....eee...gg![]()
Ze kunnen Amanda beter tot het laatst bewaren want die is zo makkelijk te beinvloeden en dat moet je met de nieuwe bewoners nog maar afwachtenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef Day het volgende:
[..]
HES zijn toch niet zo slim.
Wat denken ze nou dat Brian zegt: oh, HES willen Natasia eruit? Doe ik?
Amanda is ook stom, wie is na Natasia aan de beurt, denkt ze? Eerst zij, dan Brian of andersom.
Er komen 2-3 nieuwe bewoners, en waarschijnlijk sneller dan wij denken. Dus hoe weten wij nou hoe die in de groep gaan vallen? Misschien maakt Amanda wel een pact met 1 van hun, wat in het voordeel werkt van zowel de nieuwe bewoners als Amanda. Of misschien zit er wel een verschrikkelijke klootzak tussen die iedereen zo snel mogelijk het huis uit wil. Kortom, met de nieuwe bewoners komt alles weer helemaal open te liggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef Day het volgende:
Amanda is ook stom, wie is na Natasia aan de beurt, denkt ze? Eerst zij, dan Brian of andersom.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef snetje het volgende:
i....iiii........ii.......i.......is ddddd..d..dde pp....oo.....o....l.....bbbb.....b.....o.....y.....yyy a.....a.....aaa......l......lll w....eee...gg![]()
Wil jij ze hebben dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Die extensions die eruit gehaald worden, zijn die eigenlijk niet meer bruikbaar?
omdat we dat allemaal wensen... zoiets als onze gezamelijke natte droomquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef Mika25 het volgende:
Toen Natasia zelf toegaf dat ze er niet uitgestemd MAG worden zei Brian dat ie dat wist. Dus waarom speculeren we hier of Brian wel of niet op Natasia gaat stemmen terwijl we eigenlijk allemaal allang weten dat ie dat niet gaat doen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:33 schreef Gert het volgende:
Als Brian een beetje humor heeft
Wat hebben ze te verliezen dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:27 schreef Day het volgende:
[..]
HES zijn toch niet zo slim.
Wat denken ze nou dat Brian zegt: oh, HES willen Natasia eruit? Doe ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |