Nope, die stoppen ook al....quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Doet het nog aardig
Ik ook maar deze week had ik bezoek en die wilde ik een stukje van haar gebrul laten horen, zij had haar dochtertje van 4 jaar bij zich die raakte helemaal in paniek van Natasia's gebrul tegen Ericquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
[..]
ik ook. Als ze op de streams of TV is dan zet ik ze uit, of spoel het door.
Ja, wie snapt dit nog??quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:03 schreef CARLAK het volgende:
Natasia vindt het laten zetten van wimpers voor 160 euro goedkoop. Ja, zoiets zeg je natuurlijk als je van een uitkering leeft, twee kinderen hebt waarvan 1 erg ziek en je mannetje niet anders doet dan op en neer naar Suriname vliegen en in een Alfa rijdt.
![]()
stond hiet ook al aan ja, 2tellen beeld en dan iets van 10sec buffer.................hopen dat ze het vanavond weer beter doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Doet het nog aardig
Hij moet zijn gitaar natuurlijk niet vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan gooi ik al zn kleren in het zwembad en zn fotos.
Dat verstond ik![]()
Denk het wel. Die is er door JdM uitgezet (de bewoners moesten kiezen tussen Anglique en Sylvia). Die kan dus gewoon vervangen worden. Er is nog maar 1 bewoner op de officiele manier eruit gestemd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Angelique?
Geloof niet dat daar een voor terug komt hoor.
Het ligt ook aan welke persoon/personen er nog in DGK komenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook vaak, maar toch vraag ik me af hoe het wordt als ze eruit is.
Dankquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alle vorige ontslagronde's vonden plaats om 20:00uur dus ik verwacht dat het vanavond niet anders zal zijn
Ze gaat het proberen, meer kan ze niet doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Erik smeekt aan Amanda om Brian te overtuigen om tegen Natasia te stemmen
Ik kan me niet voorstellen dat Brian overstag gaat, dan heeft hij sowieso geen rotsvaste backup meerquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze gaat het proberen, meer kan ze niet doen
3 is ook nog mogelijk, Angelique is nog steeds niet vervangen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:04 schreef Scrupules het volgende:
thanks
hmm nog 2 nieuwe dus...hopen dat ze opschieten
Gaat niet lukken, alhoewel ik er wel een schietgebedje tegenaan gooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Erik smeekt aan Amanda om Brian te overtuigen om tegen Natasia te stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |