Feestjes kunnen afgelast worden en de band...ach die kunnen ze gezellig laten komen voor de achterblijversquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wat me wel zorgen baart is dat feest zondag/ maandag................... daaruit blijkt toch ook dat ze blijft
Mag dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:56 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zal ze wel van die Herma hebben gehoord.
Niet alleen op FOK!, sterker nog die geruchten werden hier vrijwel niet serieus genomen, maar ik kan me voorstellen dat ze op andere sites, zoals bijvoorbeeld Mamjo (waar Natasia dr familie de boel sowieso in de gaten houdt) een stuk hardnekkiger stand hielden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef CARLAK het volgende:
Nu heeft Natasia het er over dat er gepraat wordt dat als zij rijles had er werd verteld dat ze dan wel contact had met haar mannetje op een parkeerterrein of dat ze naar de rechtbank moest enz.
Hoe weet ze dat. Waren de dingen die aangehaald werden op FOK! en daar mag zij niet op kijken.
![]()
De stap naar de 1e realitymoord is weer een stap dichterbij gekomen.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Brian gaat weg door geweld
zeker weten
wat zit jij nou dom te praten. natasja op alles voorbereid? ze is zo ontzettend onnozel, het komt uitsluitend door die betonnen plaat dat ze niet makkelijk aan te pakken is, heeft niets met haar kwaliteiten te maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:51 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Na 150 dagen heeft zij inmiddels alles al wel een keer gezien en zal ze op alles voorbereid zijn. Dit geldt ook voor Brian.
Het zal de komende maanden denk ik niet lukken om ze eruit te krijgen!! Voor het programma zal het (of je ze mag of niet) niet gunstig zijn als ze nu al vertrekken. Er wordt dan immer te weinig ruzie gemaakt in huis..... dat is hetgene wat TV-minuten oplevert.
Huub moet Natasia helemaal kapot maken als Wilgo er is. Haar verjaardag moet echt zwaar verziekt worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:59 schreef Mika25 het volgende:
Leuke openener tijdens het feestje van Natasia als Wilgo op de bank gaat zitten: "He Wilgo, ben jij toevallig tuinman van beroep?"
Ah.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Getver Herma leest hier dus mee!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.
HERMA: KRIJG SNEL MOND- EN KLAUWZEER, LELIJKE RODDELKUT!!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah.
HERMA: KRIJG SNEL MOND- EN KLAUWZEER, LELIJKE RODDELKUT!!!
Ik denk dat ze er geen énkel probleem mee hebben in het huis, om Natasia's verjaardag te vieren met veel champagne en een live-bandje, terwijl het feestvarken zelf inmiddels al weer thuis door de modder rolt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Feestjes kunnen afgelast worden en de band...ach die kunnen ze gezellig laten komen voor de achterblijvers
Dat niet alleen, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je uit een inkomenssituatie van ± ¤ 1.000,= per maand komt (ze had immers een uitkering op bijstandsniveau) en dat je dan met zo'n gemak hetzelfde bedrag als waarvan jij een half jaar geleden je hele gezin nog van moest onderhouden gaat uitgeven aan iets oppervlakkigs als extensions.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
ZO !!! ..... da's veel. En zij maar klagen dat ze altijd overal naast grijpt .... ondankbaar kreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |