Helaas vrees ik dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de redactie er echt wel voor zorgt dat brian tégen stemt.
Zo ongeveer iedere tv uitzending draait om Natasia, dus die willen ze er ABSOLUUT niet uit hebben.
heldquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef demins het volgende:
[..]
Natuurlijk sta ik achter je! Een meter of 100 minstens...
Was ze maar zó slim.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian komt terug.
Meteen geeft Amanda aan dat ze bestookt is door HES maar dat het te doorzichtig was. Ze legt precies uit wat er allemaal gezegd is en geeft aan te kotsen op HES. "Kon ik maar een manier bewerkstelligen om ze eens goed op hun nummer te zetten".
Brians radertje begint te kraken ... "Nogmaals ... snapje". Ennieweez, 8 minuten later doet Amanda alsof ze een goed idee heeft. "We kunnen ze natuurlijk enorm te pakken nemen door jou als eerste te laten stemmen. Jij stemt Natasia er uit. Die eikels worden dan helemaal blij en denken dat hun plannetje gelukt is. Maar dan moet ik natuurlijk nog stemmen ... Ha ha ha, wat zullen ze opkijken dat wij ze eens goed te pakken hebben genomen. En daarna gaan wij eens even lekker met mijn punani spelen want ik wordt enorm opgewonden van het idee.
Wat zegt mijn kleine Para Brodder?"
Na 150 dagen heeft zij inmiddels alles al wel een keer gezien en zal ze op alles voorbereid zijn. Dit geldt ook voor Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:42 schreef Miraaa het volgende:
Er is maar 1 manier om Natasia eruit te krijgen en dat is haar ongelukkig maken.
Dat ze een di-hard en een doorzetter is weten we al, dus isoleren en treiteren heeft geen zin.
Haar gevoelige plekken moet je zoeken.......Maargoed heeft ze die wel ??![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian komt terug.
Meteen geeft Amanda aan dat ze bestookt is door HES maar dat het te doorzichtig was. Ze legt precies uit wat er allemaal gezegd is en geeft aan te kotsen op HES. "Kon ik maar een manier bewerkstelligen om ze eens goed op hun nummer te zetten".
Brians radertje begint te kraken ... "Nogmaals ... snapje". Ennieweez, 8 minuten later doet Amanda alsof ze een goed idee heeft. "We kunnen ze natuurlijk enorm te pakken nemen door jou als eerste te laten stemmen. Jij stemt Natasia er uit. Die eikels worden dan helemaal blij en denken dat hun plannetje gelukt is. Maar dan moet ik natuurlijk nog stemmen ... Ha ha ha, wat zullen ze opkijken dat wij ze eens goed te pakken hebben genomen. En daarna gaan wij eens even lekker met mijn punani spelen want ik wordt enorm opgewonden van het idee.
Wat zegt mijn kleine Para Brodder?"
Wat kost zoiets eigenlijk? .... ik kom net terug van de kapper en schrok wezenloos van wat ik kwijt was. En dan waren ze maar een paar uur bezig ... het gewone knip-verf-fohnwerk. Als ik zie hoelang ze hiermee bezig zijn moet het een vermogen kosten ... en dat voor de zoveelste keer al.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Die extensions die eruit gehaald worden, zijn die eigenlijk niet meer bruikbaar?
En Bart is er niet meer om hem eventueel tegen te houdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
Brian gaat weg door geweld
zeker weten
Ik denk dat hij ook doodgaat door geweld. Hopelijk voordat ie een ánder te grazen heeft gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
zeker weten
Dat vermoeden heb ik ook!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:
zeker weten
Ik las een eindje terug in de COS ergens een bedrag van ¤ 500,= per keer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat kost zoiets eigenlijk? .... ik kom net terug van de kapper en schrok wezenloos van wat ik kwijt was. En dan waren ze maar een paar uur bezig ... het gewone knip-verf-fohnwerk. Als ik zie hoelang ze hiermee bezig zijn moet het een vermogen kosten ... en dat voor de zoveelste keer al.
Ongeveer ¤ 500, als ze helemaal opnieuw inzet, koopje he?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Wat kost zoiets eigenlijk? .... ik kom net terug van de kapper en schrok wezenloos van wat ik kwijt was. En dan waren ze maar een paar uur bezig ... het gewone knip-verf-fohnwerk. Als ik zie hoelang ze hiermee bezig zijn moet het een vermogen kosten ... en dat voor de zoveelste keer al.
20.00 uur wrsquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef schizolientje het volgende:
Nou, ik ben klaar voor de stemming. Nathanael krijgt wat hij verdient, een heerlijke domme Surinaamse roddeltante! What goes around......... Weet iemadn hoe laat die stemming is?
Zal ze wel van die Herma hebben gehoord.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef CARLAK het volgende:
Nu heeft Natasia het er over dat er gepraat wordt dat als zij rijles had er werd verteld dat ze dan wel contact had met haar mannetje op een parkeerterrein of dat ze naar de rechtbank moest enz.
Hoe weet ze dat. Waren de dingen die aangehaald werden op FOK! en daar mag zij niet op kijken.
![]()
ZO !!! ..... da's veel. En zij maar klagen dat ze altijd overal naast grijpt .... ondankbaar kreng.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las een eindje terug in de COS ergens een bedrag van ¤ 500,= per keer.
Van de rij-instructeur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef CARLAK het volgende:
Nu heeft Natasia het er over dat er gepraat wordt dat als zij rijles had er werd verteld dat ze dan wel contact had met haar mannetje op een parkeerterrein of dat ze naar de rechtbank moest enz.
Hoe weet ze dat. Waren de dingen die aangehaald werden op FOK! en daar mag zij niet op kijken.
![]()
Ja huub maakt te veel reklame voor deze sitequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Getver Herma leest hier dus mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |