abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46563218
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat de redactie er echt wel voor zorgt dat brian tégen stemt.
Zo ongeveer iedere tv uitzending draait om Natasia, dus die willen ze er ABSOLUUT niet uit hebben.
Helaas vrees ik dat je gelijk hebt
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46563230
Als Natasia er niet uit gaat vanavond dan moeten ze haar helemaal kapot sarren
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46563254
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:48 schreef demins het volgende:

[..]

Natuurlijk sta ik achter je! Een meter of 100 minstens...
held
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 16:50:42 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46563274
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian komt terug.
Meteen geeft Amanda aan dat ze bestookt is door HES maar dat het te doorzichtig was. Ze legt precies uit wat er allemaal gezegd is en geeft aan te kotsen op HES. "Kon ik maar een manier bewerkstelligen om ze eens goed op hun nummer te zetten".

Brians radertje begint te kraken ... "Nogmaals ... snapje". Ennieweez, 8 minuten later doet Amanda alsof ze een goed idee heeft. "We kunnen ze natuurlijk enorm te pakken nemen door jou als eerste te laten stemmen. Jij stemt Natasia er uit. Die eikels worden dan helemaal blij en denken dat hun plannetje gelukt is. Maar dan moet ik natuurlijk nog stemmen ... Ha ha ha, wat zullen ze opkijken dat wij ze eens goed te pakken hebben genomen. En daarna gaan wij eens even lekker met mijn punani spelen want ik wordt enorm opgewonden van het idee.

Wat zegt mijn kleine Para Brodder?"
Was ze maar zó slim.

Maar ja... eens para altijd para... Brian doet het alleen als hij er veel geld voor krijgt. Of als hij een gedichtenbundel mag publiceren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46563307
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:42 schreef Miraaa het volgende:
Er is maar 1 manier om Natasia eruit te krijgen en dat is haar ongelukkig maken.
Dat ze een di-hard en een doorzetter is weten we al, dus isoleren en treiteren heeft geen zin.
Haar gevoelige plekken moet je zoeken.......Maargoed heeft ze die wel ??
Na 150 dagen heeft zij inmiddels alles al wel een keer gezien en zal ze op alles voorbereid zijn. Dit geldt ook voor Brian.
Het zal de komende maanden denk ik niet lukken om ze eruit te krijgen!! Voor het programma zal het (of je ze mag of niet) niet gunstig zijn als ze nu al vertrekken. Er wordt dan immer te weinig ruzie gemaakt in huis..... dat is hetgene wat TV-minuten oplevert.
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 16:52:01 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_46563324
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brian komt terug.
Meteen geeft Amanda aan dat ze bestookt is door HES maar dat het te doorzichtig was. Ze legt precies uit wat er allemaal gezegd is en geeft aan te kotsen op HES. "Kon ik maar een manier bewerkstelligen om ze eens goed op hun nummer te zetten".

Brians radertje begint te kraken ... "Nogmaals ... snapje". Ennieweez, 8 minuten later doet Amanda alsof ze een goed idee heeft. "We kunnen ze natuurlijk enorm te pakken nemen door jou als eerste te laten stemmen. Jij stemt Natasia er uit. Die eikels worden dan helemaal blij en denken dat hun plannetje gelukt is. Maar dan moet ik natuurlijk nog stemmen ... Ha ha ha, wat zullen ze opkijken dat wij ze eens goed te pakken hebben genomen. En daarna gaan wij eens even lekker met mijn punani spelen want ik wordt enorm opgewonden van het idee.

Wat zegt mijn kleine Para Brodder?"
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46563348
Brian gaat weg door geweld

zeker weten
pi_46563357
Maar Sylvia, als je dat gaat zeggen dan praat ze echt nooit meer tegen je en ze gaat dan nooit meer voor je koken.
Heb je dat er allemaal voor over??

Resultaat: Natasia houdt een avond haar bek dicht en vraagt 's ochtends wat Syl wil eten.
Eigenlijk best een goed mens, die Natasia. Dat jullie dat allemaal niet snappen zeg...
Go hard or go home
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:53:11 #259
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46563377
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:31 schreef mootie het volgende:
Die extensions die eruit gehaald worden, zijn die eigenlijk niet meer bruikbaar?
Wat kost zoiets eigenlijk? .... ik kom net terug van de kapper en schrok wezenloos van wat ik kwijt was. En dan waren ze maar een paar uur bezig ... het gewone knip-verf-fohnwerk. Als ik zie hoelang ze hiermee bezig zijn moet het een vermogen kosten ... en dat voor de zoveelste keer al.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:53:22 #260
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46563393
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:52 schreef kleinzusje het volgende:

zeker weten
En Bart is er niet meer om hem eventueel tegen te houden
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 16:53:32 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46563400
quote:

zeker weten
Ik denk dat hij ook doodgaat door geweld. Hopelijk voordat ie een ánder te grazen heeft gehad.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:54:24 #262
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_46563436
Heeft iemand nog de stream van Natasia gevolgd? Dat mens heeft een 'hidden agenda'. Er is zeker al iemand in het spel waar ze een blij gevoel van krijgt, en ze heeft ook absoluut geen haast om naar huis te gaan. En het rijbewijs is een vrijheidbriefje, en ze verkondigd dat ze dan bijna nooit meer thuis zal zijn...
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_46563437
quote:

zeker weten
Dat vermoeden heb ik ook!! daaaag brian
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:54:29 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46563440
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat kost zoiets eigenlijk? .... ik kom net terug van de kapper en schrok wezenloos van wat ik kwijt was. En dan waren ze maar een paar uur bezig ... het gewone knip-verf-fohnwerk. Als ik zie hoelang ze hiermee bezig zijn moet het een vermogen kosten ... en dat voor de zoveelste keer al.
Ik las een eindje terug in de COS ergens een bedrag van ¤ 500,= per keer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46563453
Nou, ik ben klaar voor de stemming. Nathanael krijgt wat hij verdient, een heerlijke domme Surinaamse roddeltante! What goes around......... Weet iemadn hoe laat die stemming is?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 16:55:06 #266
135305 beequeen
Lost.
pi_46563463
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Ongeveer ¤ 500, als ze helemaal opnieuw inzet, koopje he?
― Mark Twain
pi_46563476
Wat me wel zorgen baart is dat feest zondag/ maandag................... daaruit blijkt toch ook dat ze blijft
pi_46563479
Ik ben nu toch wel heel benieuwd of Wilgo zondag ook komt opdagen. Tijdens dat telefoongesprek op zijn verjaardag beloofde hij dat zo half, half.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46563497
Nu heeft Natasia het er over dat er gepraat wordt dat als zij rijles had er werd verteld dat ze dan wel contact had met haar mannetje op een parkeerterrein of dat ze naar de rechtbank moest enz.
Hoe weet ze dat. Waren de dingen die aangehaald werden op FOK! en daar mag zij niet op kijken.
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2007 @ 16:56:08 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_46563506
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef schizolientje het volgende:
Nou, ik ben klaar voor de stemming. Nathanael krijgt wat hij verdient, een heerlijke domme Surinaamse roddeltante! What goes around......... Weet iemadn hoe laat die stemming is?
20.00 uur wrs
― Mark Twain
pi_46563514
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef CARLAK het volgende:
Nu heeft Natasia het er over dat er gepraat wordt dat als zij rijles had er werd verteld dat ze dan wel contact had met haar mannetje op een parkeerterrein of dat ze naar de rechtbank moest enz.
Hoe weet ze dat. Waren de dingen die aangehaald werden op FOK! en daar mag zij niet op kijken.
Zal ze wel van die Herma hebben gehoord.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46563543
Getver Herma leest hier dus mee!
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:57:37 #273
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46563557
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik las een eindje terug in de COS ergens een bedrag van ¤ 500,= per keer.
ZO !!! ..... da's veel. En zij maar klagen dat ze altijd overal naast grijpt .... ondankbaar kreng.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:57:46 #274
58921 Day
You can fly!
pi_46563560
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:55 schreef CARLAK het volgende:
Van de rij-instructeur.
Die vertelde ook dat René het erg vond dat Sylvia haar motorrijlessen niet af mocht maken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_46563564
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Getver Herma leest hier dus mee!
Ja huub maakt te veel reklame voor deze site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: