Viel al bij al wel mee vond ik (zo klonk het toch op tv). Ik had het erger verwacht...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Englebert werd trouwens uitgefloten toen hij Leko kwam vervangen ...![]()
Ja, het zal eens niet tegenzitten...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo is het natuurlijk niet moeilijk om een ploeg terug op de rails te krijgen. Bij het vroege doelpunt van Ishiaku maakt hij 2 ! keer handspel. Maar niet gefloten ...![]()
Tegenzitten ? Club kon volgens mij dit seizoen absoluut nog niet klagen over de scheidsrechterlijke beslissingen eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, het zal eens niet tegenzitten...![]()
Ah nee, we vergeten de drie belachelijke treffers van Standard bij de 4-4. We vergeten de offsidegoal van Bergen drie weken terug. Of de lachwekkende uitsluiting van Englebert in Genk. En zo kan ik wel een tijdje verder gaan...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tegenzitten ? Club kon volgens mij dit seizoen absoluut nog niet klagen over de scheidsrechterlijke beslissingen eigenlijk.
Maar het is toch altijd wel zo dat als een van de topclubs het wat tegenzit de scheids in een match zoals vandaag wel een handje meehelpt ...
Daar haal je dus twee matchen aan tussen topploegen onderling. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik vooral het scheidsrechterlijke gedrag tussen de toppers en de "kleintjes" bedoel. Zoals vandaag dus weer bv.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:36 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ah nee, we vergeten de drie belachelijke treffers van Standard bij de 4-4. We vergeten de offsidegoal van Bergen drie weken terug. Of de lachwekkende uitsluiting van Englebert in Genk. En zo kan ik wel een tijdje verder gaan...
Wat doet dat er toe, of het nu tegen groten of kleintjes is? Feit is dat Club dit seizoen net zo goed vaak de scheidsrechter heeft tegen gehad en zo even goed belangrijke punten heeft verloren. Bijzonder flauw dan om bij de eerste de beste meevaller daar op te gaan vitten...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar haal je dus twee matchen aan tussen topploegen onderling. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik vooral het scheidsrechterlijke gedrag tussen de toppers en de "kleintjes" bedoel. Zoals vandaag dus weer bv.
Beter luisteren, dat fluitconcert was echt wel massaalquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Viel al bij al wel mee vond ik (zo klonk het toch op tv). Ik had het erger verwacht...
Ik hoorde vandaag nochtans van andere mensen die afwezig waren dat het heus niet zo massaal en dat er zelfs vanuit bepaalde hoeken aanmoedigend applaus te horen was...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:38 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Beter luisteren, dat fluitconcert was echt wel massaal
Gisteren echt kippevelmomenten gehad bij het protest ... met zo'n 1500 a 2000 man het eerste kwartier buiten gebleven, en die gezangen ... die samenhorigheid heb ik in geen tijden meer meegemaakt.
Nee, alleen achter de decoder.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
zenden die belgen dat voetbal niet meer uit ?![]()
Dender, dat zou pas een aanwinst zijn voor eerste klasse. Die draaien een jaar of 2 mee, worden leeggeplukt en donderen dan terug naar 3e of 4e klasse. Als ze geluk hebben, voor hetzelfde geld gaan ze failliet.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:59 schreef DarkShine het volgende:
Denk dat de titelrace voor KVM gelopen is na de 1-0 nederlaag op de Bosuil gisteren. De titelstrijd gaat nu tussen Dender en RAFC.
Sinds 2007 pas inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is dan ook sinds kort ( of ik heb lang niet meer naar Sporza gekeken )![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef Heero87 het volgende:
0-1 Frutos!
Beetje tegen de gang van het spel in, al had Anderlecht wel de beste kansen tot nog toe.
ah oke , dan weet ik het iedergeval vanaf nuquote:
En je vergeet, een heerlijke verplaatsing weer naar zo'n pisbak waar max 1.000 man komt kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dender, dat zou pas een aanwinst zijn voor eerste klasse. Die draaien een jaar of 2 mee, worden leeggeplukt en donderen dan terug naar 3e of 4e klasse. Als ze geluk hebben, voor hetzelfde geld gaan ze failliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |