Maar het is wel mogelijk om van bijvoorbeeld GPRS gebruik te maken om je mail op te halen? Want dan zou het met een orange sim in NL ook gewoon werken....quote:Op donderdag 20 september 2007 04:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Ik zou je er niets over kunnen vertellen, aangezien ik dat allemaal via wifi doe. AT&T abonnement ligt ergens in de hoek, zit nu mijn NL Orange abo in en daar doe ik dit soort dingen niet meer. Ik check dus alles via wifi, wat opzich hier wel makkelijk is aangezien ze hier overal wel een (onbeveiligd) draadloos netwerk hebben
Ik zou het je niet met zekerheid durven zeggen. Als alles goed is is hij compleet geunlocked en zou ik met de juiste instellingen gebruik van GPRS moeten kunnen maken. Helaas heb de instellingen er niet voor en daarbij denk ik dat het nogal prijzig is wanneer ik hier in Amerika met mijn NL abo GPRS ga gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Maar het is wel mogelijk om van bijvoorbeeld GPRS gebruik te maken om je mail op te halen? Want dan zou het met een orange sim in NL ook gewoon werken....
Dat was inclusief abonnement van ¤40 per maand ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef IbeBen het volgende:
Hoi![]()
Ik vroeg mij af of iemand een Iphone heeft weten (willen?) bemachtigen via de niet nader te noemen site die er 100 stuks aanbood gister. Overigens voor de in mijn ogen belachelijk lage prijs van 189 Euro per stuk...
Had er zelf ook wel een willen kopen maar de weinige info die er bij site stond weerhield me er een beetje van eerlijk gezegd. Dan maar wachten tot volgend jaar!
Waar heb je m besteld? Ebay? En nog iets gehoord van invoerrechten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Nairua het volgende:
Heb hem uit de USA laten overkomen. Kraken duurde wel even maar ik ben er erg blij mee, synced erg goed met m'n Macbook. Aanrader dus..
fromus2eu. 83 euro... Dank aan UPS. Werd eigenlijk 100 euro, lul had geen wisselgeld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:11 schreef Johnns het volgende:
Waar heb je m besteld? Ebay? En nog iets gehoord van invoerrechten?
En die 17 euro lekker in zijn zak gestopt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:28 schreef Nairua het volgende:
[..]
fromus2eu. 83 euro... Dank aan UPS. Werd eigenlijk 100 euro, lul had geen wisselgeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |