abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 1999 @ 15:03:00 #1
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_190214
Ik heb net die "test" geluisterd van Rob Wouters met zijn coole cover up

"Nee, nee... Willem is het". Jah, sure, Rolf.

Anyway, op een gegeven moment vraagt hij of Ruud zijn T-shirt aan wil trekken. Waar slaat dat op? Als Ruud het liefst zonder T-shirt wil lopen in dat huis, dan moet hij dat vooral doen! Ruud moet zich toch thuis kunnen voelen in dat huis? Of niet?

Enne, de streams zuigen nu best wel. Alles wordt geregisseerd... Big V sucks

Mzzl

Paul

I make love in theory and touch myself in practice
pi_190215
Precies Paul, dat gezeik over dat t-shirt sucks zekers. Het is gewoon dat commerciele bolwerk van V. dat steeds weer ingrijpt als ze erachter komen dat ze niet álles kunnen manipuleren.

Ruud zonder shirt moet kunnen!!!

ltrs,

Robbert

pi_190216
Ruud zonder shirt?
Nou liever niet
Ik heb het niet zo op ontbloote mannenlijven..........

Dan kan ik me wel een leuker persoon in dat huis bedenken die ik zonnder shirt zou willen zien.............

pi_190217
Als er ééntje voor Veronica zou moeten werken dan is het Ruud wel. Man staat overigens nu al met stip op 1 in mijn irri top 1000.
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

vrijdag 24 september 1999 @ 17:20:00 #5
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_190218
Hmm.. Ik vind Ruud juist de coolste gast van alle mannen

Het is jammer dat ie zijn "maatje" kwijt is, hoe hij dat uitsprak, da's toch geweldig?

Paul

I make love in theory and touch myself in practice
pi_190219
als er inderdaad 1 een medewerker is denk ik ook dat ruud dat is: hij zit altijd overal bij als het belangrijk is..kan toevallig gitaar spellen...is eerklijk over bv horloge...en heeft bb verteld over het missen van de vriend van tara...was toevallig dikke maatjes met de gene die als eerste het huis moest verlaten...je zag ook gister toen martin die ballonnen voor las dat er een rood kruis op stond en ruud had toevallig ook een rood kruis op z'n kaartje...nee mijn geld staat op ruud.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 24 september 1999 @ 22:44:00 #7
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190220
Ruud roels...

naja.. na sabine dan..

Mijn top 9 lijstje:

1. Sabine
Als ik dat nog moet uitleggen

2. Ruud
Koele gast, geeft nergens geen fuck om maar toch ook weer wel. Doet normaal, en da's al gek genoeg..

3. Bart
Sympatiek, ondanks dat ie nou met me sabine ervandoorgaat

4. Tara
Na 7 dagen al heimwee naar haar vriendje, och gussie... zal leuk worden over een dag of 50

5. Willem
Aan deze topkok kan meneer spijkers niet tippen..

6. Martin
Om zich niks verkeerd, maar er gebeurde zo weinig bij die gast. Jammel dat ie weg is vinikzo..

7. Maurice
Zegt niet veel, doet niet veel.. Beetje een spek&bonen figuur

8. Karin
Moederfiguurtje

9. Bianca
Opperbitch, prime-evil of terror, en die tattoo gaan dotteren zal ook nie gaan helpen.. Verraad alles en iedereen voor een sigaret en ik hoop dat ze er snel uitvliegt.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190221
Toch vertrouw ik die Ruud niet. Iemand die constant zijn ogen sluit als hij wat zegt heeft iets te verbergen, heb ik als amateur-psycholoog wel eens ergens gelezen.

Is het trouwens nog niemand opgevallen dat hij sprekend klinkt als Storm uit Debiteuren Crediteuren van Jiskefet??

pi_190222
Hey, nou je het zegt!
Kunnen ze gezellig een potje gaan stiften ^_^
1 ph33r 3v1l n0n-ubb sm1l3y!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 10:47:00 #10
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_190223
quote:
op 09-24-1999 om 03:03 PM schreef Asphyxion het volgende:
Ik heb net die "test" geluisterd van Rob Wouters met zijn coole cover up

"Nee, nee... Willem is het". Jah, sure, Rolf.

Anyway, op een gegeven moment vraagt hij of Ruud zijn T-shirt aan wil trekken. Waar slaat dat op? Als Ruud het liefst zonder T-shirt wil lopen in dat huis, dan moet hij dat vooral doen! Ruud moet zich toch thuis kunnen voelen in dat huis? Of niet?

Enne, de streams zuigen nu best wel. Alles wordt geregisseerd... Big V sucks

Mzzl

Paul

Die Ruud zal het lang uithouden...Die houden ze er zeker in..Het is trouwens zeer makkelijk om te voorspellen wie er uit ligt...Watch my words: De volgende die er uit ligt is of Willem of Bianca met Tara als outsider..

Het wordt trouwens pas leuk over een maandje of zo..Dan zijn ze allemaal geflipped..

JV

Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
pi_190224
Max:
>Is het trouwens nog niemand opgevallen dat >hij sprekend klinkt als Storm uit >Debiteuren Crediteuren van Jiskefet??
Jep!! Zeiden wij hier ook meteen Misschien is het hem wel hahaha..

Wij vinden hem wel koel overigens!

pi_190225
Het zieken van Rolfie tegen Rudy Boy ligt er te dik bovenop. Rolfie, die tijdens de uitzendingen vooral aan de carriere werkt van mevrouw Deckers (wat lijkt ze slim hé naast onze Rolfie???), zoekt hem bewust om zodoende ons een rookgordijn voor de ogen te toveren en reakties te ontlokken om de arme Ruud te beschermen. (We zijn makke schapen en doen precies wat ze daar willen)

Ruud is bewezen eng (zie kus scene met Martin bij verlaten pand) en overduidelijk de man die Veronica in het huis geplaatst heeft om de boel te sturen.

Hij maakte toch ook een opmerking over dat Tara haar vriendje miste???

Oooo gusie, als je van je flatje weggaat om 100 dagen van elkaar af te zijn is er m.i. behoorlijk wat mis met je relatie en moet je zeker na 7 dagen niet zeiken.

Als je als kansarme muzikant dan 100 dagen met haar in het huis zit doe je gewoon je ogen dicht en pak je de meegemokkelde condooms en bespringt die griet van alle kanten.

De troostmethode (zie bouqettereeks aflevering 120 to 450 (ik begrijp je schatje)) lijkt me de ideale manier om het vertrouwen te winnen van dat huilende wicht.

Als je echter op de loonlijst staat van Veronica en verantwoordelijk bent om de boel te laten verlopen volgens het script grijp je in en meldt het aan je baas. Baasie ik heb problemen in kamer 3!!!

Overigens gaf ik gisteren al aan dat ik romantische scenes verwacht tussen Ruud en Bart onder de douche. Let vooral op wanneer Ruud zijn zeep laat vallen.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')