AMSTERDAM (ANP) - Een nog onbekend aantal leerlingen zal het nieuwe schooljaar moeten starten zonder boeken voor een of meer vakken. De uitgevers kunnen nog niet alle boeken leveren voor de Tweede Fase, de vernieuwde hoogste klassen van het voortgezet onderwijs.
Over de omvang van het probleem kon de Groep Educatieve uitgeverijen dinsdag niets zeggen. Het is de bedoeling dat de scholen in september met de nieuwe boeken aan de slag gaan.
Veel scholen besloten de start van de Tweede Fase vorig jaar uit te stellen omdat de uitgeverijen nog niet in staat waren tijdig het nieuwe materiaal te leveren. Nu is er geen uitstel meer mogelijk.
Deel van het probleem is volgens de uitgeverijen dat de scholen laat hebben besloten welke boeken zij willen gebruiken. Daardoor blijken de uitgeverijen verrast.
Vorig jaren begonnen duizenden scholieren het studiejaar zonder boeken voor een of meer vakken. Om problemen te voorkomen stuurden
de uitgeverijen toen een startpakket of een set kopieën van de boeken naar de gedupeerde scholen.
joy joy
Enne, ja ik ben de RemCOW van #amiganl
Alhoewel ik daar niet meer zoveel kom..
quote:
op 09-26-1999 om 11:54 PM schreef RemCow het volgende:
Ehm, geen last van tussenuren gelukkig..Enne, ja ik ben de RemCOW van #amiganl
Alhoewel ik daar niet meer zoveel kom..
Oh, dan ken je mij misschien wel, ik ben er ook wel eens, m'n nick is [-BS-]
serieuselijk echter, bestaat het dan nog?
hebben ze nog een website?
je zal me wel niet kennen, maar ik kwam een hele tijd geleden ook wel eens in #amiganl als SetagLlib.
(Ok, geef niet.. Maar ik heb de 1e post ff weggehaald .. (testje )
)
quote:'t was 4 jaar geleden, zijn de boeken ondertussen aangekomen?
Op dinsdag 4 november 2003 21:48 schreef Manweth het volgende:
gelukkig hoor ik hier niet bij!
Lijkt me echt kut, al die kopietjes, ik heb al mijn boeken gewoon gekregen!
quote:Zit jij nou express topics van jaren terug te openen?
Op dinsdag 4 november 2003 21:48 schreef Manweth het volgende:
gelukkig hoor ik hier niet bij!
Lijkt me echt kut, al die kopietjes, ik heb al mijn boeken gewoon gekregen!
quote:intressant
Op dinsdag 4 november 2003 22:12 schreef maartena het volgende:[..]
Zit jij nou express topics van jaren terug te openen?
quote:O hoere, nie gezien. Ja er was net ook al een ander slotje uitgedeeld voor een kick over 4 jaar. *ik dacht* van dezelfde usert
Op dinsdag 4 november 2003 22:12 schreef maartena het volgende:[..]
Zit jij nou express topics van jaren terug te openen?
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
O hoere, nie gezien. Ja er was net ook al een ander slotje uitgedeeld voor een kick over 4 jaar. *ik dacht* van dezelfde usert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |