abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 12:05:47 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48074930
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

1-3, 3-0, 3-6


I know, I know. Dat rijtje had ik zelf ook nog geplaatst toen PSV's fanneke af gingen zeiken toen hij moest lachen om de 0-3 in Eindhoven ....
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:07:37 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48075003
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:05 schreef Doc het volgende:

[..]

I know, I know. Dat rijtje had ik zelf ook nog geplaatst toen [/b]PSV's fanneke [/b]af gingen zeiken toen hij moest lachen om de 0-3 in Eindhoven ....
Fanneke een PSV supporter? nee joh!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 12:10:12 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48075101
Dat weeet ik - maar ik zie nu ook mijn typfout (ik was twee lletteres vergeten in te typem). Het moet zijn


Dat rijtje had ik zelf ook nog geplaatst toen PSV-ers fanneke af gingen zeiken toen hij moest lachen om de 0-3 in Eindhoven ....

Nu snap je het wel denk ik
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_48075103
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:59 schreef Doc het volgende:

(ik vroeg me al af wie die gare Brit was die ik aan de lijn had toen ik je na de wedstrijd belde )
Je was waarschijnlijk live verbonden met het stadion van Walsall
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 12:10:49 #155
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48075122
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Je was waarschijnlijk live verbonden met het stadion van Walsall
Kewl
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:11:37 #156
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48075153
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef Doc het volgende:
Ah, ik zie mijn typfout. Het moet zijn


Dat rijtje had ik zelf ook nog geplaatst toen PSV-ers fanneke af gingen zeiken toen hij moest lachen om de 0-3 in Eindhoven ....

Nu snap je het wel denk ik
nu wordt het duidelijk en kan ik fanneke alleen maar gelijk geven.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:11:58 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48075162
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Je was waarschijnlijk live verbonden met het stadion van Walsall


Walsall 3, Accrington Stanley 2

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48075172
Maar goed dat jullie niet bellen na elke nederlaag van FCDH trouwens

De return in Liverpool zal echt nergens om gaan, PSV kan zich niks veroorloven in de competitie en is al kansloos, Liverpool wil zich niks onnodigs veroorloven.

Zal dus wel een sportieve match worden met veel niet reguliere basisspelers.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 12:15:15 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48075287
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
Maar goed dat jullie niet bellen na elke nederlaag van FCDH trouwens

De return in Liverpool zal echt nergens om gaan, PSV kan zich niks veroorloven in de competitie en is al kansloos, Liverpool wil zich niks onnodigs veroorloven.

Zal dus wel een sportieve match worden met veel niet reguliere basisspelers.
Veel niet reguliere basisspelers ... Ik wordt daar wat ongemakkelijk van - dat was namelijk de halve finale League Cup ook ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:16:24 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48075343
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:15 schreef Doc het volgende:

- dat was namelijk de halve finale League Cup ook ...
Die hebben jullie niet eens gehaald
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 12:27:11 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48075747
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Die hebben jullie niet eens gehaald
Was het de kwart finale? Had ik kunnen weten - het was maar een wedstrijd
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:34:52 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48076062
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Was het de kwart finale? Had ik kunnen weten - het was maar een wedstrijd


De reden waarom ik dat weet is omdat de SF tegen de sperz onvergetelijk was voor mij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48111325
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]



De reden waarom ik dat weet is omdat de SF tegen de sperz onvergetelijk was voor mij.
En da's altijd wel lekker
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:14:18 #164
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_48117924
Slechte wedstrijd van Lfc deze middag en Reading had qua inzet meer verdiend maar eindelijk scoort Dirk weer eens een keer.

Wat hebben we wel geleerd:

a) Bellamy wordt weer verkocht
b) Sissoko raakt zijn plek kwijt aan Mascherano
c) Gonzalez snapt de PL totaal niet
d) er moeten 1 a 2 spelers gekocht worden die creatief kunnen zijn
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 april 2007 @ 20:22:15 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48118204
Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik weet nu wel dat Arbeloa de eerste nr 2 van LFC in zoiets als 10 jaar in de PL gescoord heeft
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 april 2007 @ 20:33:50 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48118816
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:14 schreef stevengerrard het volgende:
Slechte wedstrijd van Lfc deze middag en Reading had qua inzet meer verdiend maar eindelijk scoort Dirk weer eens een keer.

Wat hebben we wel geleerd:

a) Bellamy wordt weer verkocht
b) Sissoko raakt zijn plek kwijt aan Mascherano
c) Gonzalez snapt de PL totaal niet
d) er moeten 1 a 2 spelers gekocht worden die creatief kunnen zijn
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar op ' face-value'
a) Bellamy staat in de rangorde terecht na Crouch en Kuyt - mede omdat beiden de bal redelijk vast kunnen houden. Maar hij gaat wel alleen weg als Rafa een verbeterde versie van Bellamy er voor in de plaatst krijgt. Is dat niet het geval dan blijft-ie.

b) Ze speelde vandaag toch beiden? Hoe goed Momo ook moge zijn - Mascherano is wel beter. Vergelijkbaarin tackles, maar Javier is beter aan de bal. Beiden zijn wel kaarten vangers. Ik kan me voorstellen dat Rafa ze beiden wel wil behouden. Als de ander geschorst (of geblesseerd) is.

c) Ik zal de wedstrijd denk ik moeten zien, maar overall gezien was ik nog niet onder de indruk. Aan de andere kant - dat was ik ook niet van het eerste seizoen van Ronaldo ... (denk dat Gonzo echter niet die kwaliteit beschikt, maar wie weet)

d) Dat denk ik ook. Je mist qua creativiteit Luis Garcia ook wel (wisselvallig, maar wel creatief).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 7 april 2007 @ 23:46:47 #167
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_48126127
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar op ' face-value'
a) Bellamy staat in de rangorde terecht na Crouch en Kuyt - mede omdat beiden de bal redelijk vast kunnen houden. Maar hij gaat wel alleen weg als Rafa een verbeterde versie van Bellamy er voor in de plaatst krijgt. Is dat niet het geval dan blijft-ie.

b) Ze speelde vandaag toch beiden? Hoe goed Momo ook moge zijn - Mascherano is wel beter. Vergelijkbaarin tackles, maar Javier is beter aan de bal. Beiden zijn wel kaarten vangers. Ik kan me voorstellen dat Rafa ze beiden wel wil behouden. Als de ander geschorst (of geblesseerd) is.

c) Ik zal de wedstrijd denk ik moeten zien, maar overall gezien was ik nog niet onder de indruk. Aan de andere kant - dat was ik ook niet van het eerste seizoen van Ronaldo ... (denk dat Gonzo echter niet die kwaliteit beschikt, maar wie weet)

d) Dat denk ik ook. Je mist qua creativiteit Luis Garcia ook wel (wisselvallig, maar wel creatief).
a) Bellamy heeft zeker wel de kwaliteiten om een spits te zijn die in de PL 15 a 2 goals moet kunnen maken. Echter krijgt hij geen vertrouwen van Rafa en dat kan je al zien aan het feit dat hij in de 50 min gewisseld word. Slecht speelde Bellamy totaal niet en vond het ook een wissel die gewoon niet te begrijpen viel.

Heb zelf het idee dat Bellamy de volgende Cisse word qua verstandhouding tussen de speler en Benitez.

Mocht Benitez Torres of Villa kunnen krijgen dan vrees ik dat Bellamy de 1e is ( naast Fowler) die weg gaan

b) Ja ze speelden samen en oh wat zat ik vanaf de 40 min te hopen en te wachten op een Momo wissel. Je weet dat ik Momo erg goed vind maar vandaag was hij de slechtste van het veld. Misschien komt het omdat hij niet meer geregeld speelt maar Mascherano is voetballend stukken beter,

Beide spelen ze idd op de grens maar Mascherano is in mijn optiek veel beter in de tackles. Momo pakt vaak de speler erbij maar Mascherano speelt vaak de bal. Alleen heeft die dan de pech dat de scheids fluit op de manier dat hij komt invliegen

c+ d) Ik denk dat je dit seizoen Kewell gigantisch mist. Kewell is toch een speler die ik hoger heb zitten dan Garcia. Je weet waarom , en kewell is een echte vleugelspeler aan de linkerkant die erg creatief is. Het is ook te hopen dat hij over 1,5 daadwerkelijk wedstrijd fit is zodat hij nog een aantal min kan meepakken.

Gonzalez wil alles mbv zijn snelheid oplossen terwijl er vaak een makkelijker manier te vinden is. Tuurlijk moet hij nog wennen aan de PL en we geven hem het voordeel van de twijfel. Maar dat er creativiteit gekocht moet worden staat voorop!

Als ik een lijstje moet geven met spelers die ik zie vertrekken / hoop dat gekocht gaat worden dan:

Verkocht:

Zenden, Fowler, Cisse, Pongolle en Le Tallec en waarschijnlijk ook Bellamy

Gekocht:

Micah Richards voor backup achterin

Ricardo Quarasma, Simao voor creaticiteit aan de rechter zijde

Torres of andere grote naam voor de spits positie, Al zou ik Ashton, Zamora ook prima vinden

Downing als winger aan de linkerzijde en een Engels man!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 8 april 2007 @ 22:53:25 #168
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48129374
Downing idd.

Of anders Bently Milner of Gamst
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 9 april 2007 @ 09:14:40 #169
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_48137610
Milner ben ik niet zo kapot van. Gamst is daarintegen wel een goede speler voor de linker zijde
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_48140149
Is Nani (geweldig!) geen optie? Wishful thinking zou Cisse + ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ voor Ribery zijn. Ik denk eigenlijk ook wel dat Tevez zijn hoge verwachtingen kan waarmaken bij jullie. Zou Pool niet 4-2-3-1 kunnen spelen zoals Rafa in zijn Valencia tijd deed?
pi_48145908
Sinama-Pongolle kan Liverpool na zijn goede seizoen bij Recreativo wel slijten aan een Spaanse club, denk ik. Toch opmerkelijk, daar doet hij het wel. Al is er veel minder druk bij die club.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 april 2007 @ 16:49:59 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48148679
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:46 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

a) Bellamy heeft zeker wel de kwaliteiten om een spits te zijn die in de PL 15 a 2 goals moet kunnen maken. Echter krijgt hij geen vertrouwen van Rafa en dat kan je al zien aan het feit dat hij in de 50 min gewisseld word. Slecht speelde Bellamy totaal niet en vond het ook een wissel die gewoon niet te begrijpen viel.

Heb zelf het idee dat Bellamy de volgende Cisse word qua verstandhouding tussen de speler en Benitez.

Mocht Benitez Torres of Villa kunnen krijgen dan vrees ik dat Bellamy de 1e is ( naast Fowler) die weg gaan

b) Ja ze speelden samen en oh wat zat ik vanaf de 40 min te hopen en te wachten op een Momo wissel. Je weet dat ik Momo erg goed vind maar vandaag was hij de slechtste van het veld. Misschien komt het omdat hij niet meer geregeld speelt maar Mascherano is voetballend stukken beter,

Beide spelen ze idd op de grens maar Mascherano is in mijn optiek veel beter in de tackles. Momo pakt vaak de speler erbij maar Mascherano speelt vaak de bal. Alleen heeft die dan de pech dat de scheids fluit op de manier dat hij komt invliegen

c+ d) Ik denk dat je dit seizoen Kewell gigantisch mist. Kewell is toch een speler die ik hoger heb zitten dan Garcia. Je weet waarom , en kewell is een echte vleugelspeler aan de linkerkant die erg creatief is. Het is ook te hopen dat hij over 1,5 daadwerkelijk wedstrijd fit is zodat hij nog een aantal min kan meepakken.

Gonzalez wil alles mbv zijn snelheid oplossen terwijl er vaak een makkelijker manier te vinden is. Tuurlijk moet hij nog wennen aan de PL en we geven hem het voordeel van de twijfel. Maar dat er creativiteit gekocht moet worden staat voorop!

Als ik een lijstje moet geven met spelers die ik zie vertrekken / hoop dat gekocht gaat worden dan:

Verkocht:

Zenden, Fowler, Cisse, Pongolle en Le Tallec en waarschijnlijk ook Bellamy

Gekocht:

Micah Richards voor backup achterin

Ricardo Quarasma, Simao voor creaticiteit aan de rechter zijde

Torres of andere grote naam voor de spits positie, Al zou ik Ashton, Zamora ook prima vinden

Downing als winger aan de linkerzijde en een Engels man!
a) Ik denk dat dat klopt. Ik ben overigens geen enorme fan van David Villa of F.Torres, en zeker niet voor de bedragen die je soms ziet. Op een of andere manier zou ik Tevez wel bij LFC willen zien spelen ...

b) Ik heb de wedstrijd niet in z'n geheel gezien. In andere wedstrijden viel Momo iets minder op. Zijn passing en schoten zijn nooit goed gweest - en dat valt nu met Mascherano als vervanger iets meer op omdat hij dat wel kan. Maar Momo is prima om erbij te hebben imho.

c) Fit genoeg voor een half uurtje in de finale van de CL misschien? nee, door al die blessures ben ik gewoon nooit een Kewell fan geworden.

Wat betreft de mensen die gaan denk ik dat dat idd klopt.
Wat betreft de mensen die komen: Micah komt niet - die zal te duur zijn. Die Portugezen verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Downing is overrated imho (en niet beter dan Pennant).
Zamorra ipv Bellamy kan ik me iets bij voorstellen - maar liever Tevez.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 9 april 2007 @ 16:59:06 #173
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48148930
Wat is de score sheet van Tevez? Een echte goalgetter is een must om aan te haken ..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 april 2007 @ 17:14:48 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_48149418
2001/02 Boca Juniors 11 1
2002/03 Boca Juniors 32 10
2003/04 Boca Juniors 23 12
2005 Corinthians 30 20
2006 Corinthians 9 5
2006/07 West Ham United 20 3

Voor West Ham heel redelijk - maar dat kan beter. Overigens ook (voor West Ham) niet heel veel slechter dan Villa of Torres.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 9 april 2007 @ 17:24:44 #175
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48149687
Ik was toch wel gecharmeerd van Villa woensdag. Dook veel de gaten aan de beide zijkanten in en haalde de bal vaak op of kwam in voor een kaats. Goeie spelert voor naast Crouchy en een veel betere (trap) techniek dan Dirkie.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')