Had je mijn mail nog ontvangn?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef stevengerrard het volgende:
word lastig want iedere eindhovenaar wil er denk ik heen
Hehe. Ik bedoelde niet per se Pakistani, maar ook Indiers/Bangladeshi etcquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Omdat ze zich net als scousers geen Engelsen voelen, misschien?
Ik had op de officiele site wel eens een verhaal lezen over Islamitische LFC fans, waar iets was aangestipt daarover - kan eens kijken of ik het weer kan vinden - aan de shirtsponser ligt het in ieder geval niet ::D
Ah, de Inverness trip. Toch?quote:
Ik had het op de officiele LFC pagina gezien ...quote:
Dat was inderdaad mooi om te zien ja! Geweldig lijkt me dat om daar eens tussen te staan hoor. Het is jammer dat ik dat uitzendinggemist niet kan bekijken, want had dit graag nog wel eens willen zienquote:Op maandag 12 maart 2007 21:30 schreef FrisianReds het volgende:
Jack van Gelder had gister of eergister nog beelden van The Kop tijdens Liverpool-Barēa, weet iemand welke uitzending dit precies was en of die beelden toevallig ook nog ergens op het net staan. De beleving van het publiek was zo mooi om te zien.
Edit: Ik heb het fragment al gevonden. Hier en dan vanaf 36:50. Geweldig! Iemand enig idee hoe ik dit fragment op kan slaan?
Yep inverness trip indeedquote:Op maandag 12 maart 2007 23:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Ah, de Inverness trip. Toch?
En hoe vond C Liverpool?
quote:Op zondag 18 maart 2007 15:00 schreef Erasmusch het volgende:
Neem er nog 1
Neeeeee, niet weer die tribal shit!quote:Op zondag 18 maart 2007 09:39 schreef stevengerrard het volgende:
het nieuwe thuisshirt voor volgend seizoen gaat er waarschijnlijk zo uit zien
[afbeelding]
Alleen niet echt wedstrijdfitquote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
ik bedacht iig, dat Mascherano de meest fitte speler is die nog in de CL zit
Altijd als adidas de boel levert.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:27 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Neeeeee, niet weer die tribal shit!![]()
Stakkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Stevie G. Zie mijn Logo. Den Haag. Schelden. Ziektes. DG heeft eerder oordopjes nodig.
quote:Riise declared bankrupt by courts
John Arne Riise has been declared bankrupt by Liverpool County Court for an unpaid debt of around £100,000. The Liverpool defender, who is thought to earn around £50,000 a week, is involved in a legal battle with his former agent, Einar Baardsen. The case is reported to be linked to an alleged £3m fraud investigation going through the courts in Norway.
Riise's solicitors are believed to be preparing to go back to court to have the bankruptcy order annulled.
Anfield Treble dit seizoenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef stevengerrard het volgende:
Alleen hoop ik dat de uitslag onze kant op gaat
quote:
Dat ging even mis iddquote:
Qua geflatteerd kan ik met je meeleven. Al doet dat niks te min over de overwinning die gewoon verdiend was. Crouch speelde echt super en gaf Toure en Gallas steeds het nakijken.quote:Op maandag 2 april 2007 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ging even mis idd
Vond het een zeer geflatteerde zege maar moet zeggen dat Pool effectief omging met de kansen, 5 kansen, 4 doelpunten.
Omschakeling bij ons was beroerd en dat deed ons de das om.
Stadion viel zwaar tegen en de sfeer.... welke sfeer eik
Dat kan me ook weinig schelen maar die wannabe supporters komen me dequote:Op maandag 2 april 2007 10:37 schreef Erasmusch het volgende:
Who gives a fuck about Abelroa als Durk meedoet
Crouch was goed ja, MotM. Ook Pennant (uitgejoeld) en Carragher waren erg goed.quote:Op maandag 2 april 2007 07:31 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Qua geflatteerd kan ik met je meeleven. Al doet dat niks te min over de overwinning die gewoon verdiend was. Crouch speelde echt super en gaf Toure en Gallas steeds het nakijken.
Toch vond ik Arsenal veel sterker worden toen Ljungberg en Rosicky erin kwamen. ik snapte niet dat hun niet vanaf het begin meededen.
De sfeer was gewoon compleet ruk. verzachtende omstandigheid is dan misschien dat de wedstrijd niet echt meer ergens om ging, behalve dan om plek 3, maar dit was gewoon ronduit een blamage voor een volgepakt eigen huis. Zelfs de stand leek de Liverpool fans niet te kunnen bekoren, zo timide was het.quote:De sfeer is idd de laatste jaren erg verminderd, maar dat komt hoofdzakelijk door het feit dat je veel mensen in het stadion hebt die voor 1 a 2 spelers naar LFC komen en verder helemaal niks met Liverpool FC hebben. Ik erger me daar al jaren aan.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |