Mij krijg je vanaf 22:00 niet meer aan de telefoon hoor, dan lig ik al op bed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:26 schreef Natalie het volgende:
Bij jongeren kan 't nog wel wat later. Die blijven over 't algemeen immers langer op. Hun ritme is (vaak) anders dan dat van een gesetteld gezin.
Het ligt er dus een beetje aan wie je belt.
Met jongeren doelde ik in 't bijzonder op mensen in de leeftijd 17 - 26. Wie weet had ik het moeten specificeren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mij krijg je vanaf 22:00 niet meer aan de telefoon hoor, dan lig ik al op bed.
Ik heb tussen 10:00 en 22:00 zijn de fatsoenstijden om te bellen geleerd.
Hehe, ik word soms ook voor werk uit m'n mand gebeld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef dborhem het volgende:
Omdat ik veel te hulpvaardig ben kunnen mensen mij altijd bellen.
Voor mijn werk moet ik 24 uur per dag mijn telefoon aanhebben,ook snachts voor het geval dat inbraakalarm afgaat.
Dus als die snachts gaat is het meestal erg,familie of niet.
Prive ligt het iets anders,ik heb een bloedhekel aan als er onverwacht aan mijn voordeur word gebeld (je kunt dus niet mensen afwimpelen wanneer je bv niet aangekleed bent),en op mijn vaste telefoon had ik jaren last ervan dat dronken cafegasten een telefoonnummer prikten en mij lastig vielen,die is dus de deur uit.![]()
dat wel ongeveer... Zelf bel ik ook niet meer na 22:00quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Zeer dringende en belangrijke telefoontjes mogen bij mij uiteraard 24 uur per dag. De rest moet echt voor 22:00 bellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |