ik wou het niet posten maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:47 schreef Laton het volgende:
uiteraard kan dit topic niet verder zonder foto's van voorgenoemde decollete
Owww wat een interessante draai aan dit topic.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
A: Zo heel klein zijn ze niet, ik bedoel dat het bh'tje zo klein mogelijk moet zijn, haha
B: als hier toch zoveel geile mannen zijn, Vertel me dan maar een verhaaltje wat je allemaal met me zou doen als je mocht: tips:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
ik weet het, maar k vraag om advies enzo, en ik krijg alleen van die "geile" antwoorden, vandaag dat ik dat typte.quote:
Je MSN-adres posten en daarna ineens na maanden een rel veroorzaken omdat er foto's van je uitlekken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:17 schreef klavertje44 het volgende:
A: Zo heel klein zijn ze niet, ik bedoel dat het bh'tje zo klein mogelijk moet zijn, haha
B: als hier toch zoveel geile mannen zijn, Vertel me dan maar een verhaaltje wat je allemaal met me zou doen als je mocht: tips:
-ik ben 1.73
-donker haar
-lekkere tieten
-kaal kutje
roept u maar
ik verwacht ook ieder moment haar telefoon-nummer in dit topic... dat moet gezien de eerdere info wel beginnen met 0906quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww wat een interessante draai aan dit topic.
En je vriendje vindt dit wel oke ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef klavertje44 het volgende:
[..]
ik weet het, maar k vraag om advies enzo, en ik krijg alleen van die "geile" antwoorden, vandaag dat ik dat typte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |