Ja, ik moet van te voren bedenken dat mijn zusje erop staat en dat er dan triest volk is dat daar opmerkingen over gaat makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:34 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Alsof die kerel dat weet![]()
![]()
Lekker interessant zeg, als je zo'n foto op Fok! zet kan je dit verwachten. Dan moet je niet achteraf gaan janken..
Sure, heb toch niets beters te doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, kom je het zelf doen?
ok, maar nu weten we nog steeds niet wie dat is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik raad je aan om je smoel over mijn zusje te houden
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik raad je aan om je smoel over mijn zusje te houden
Dat heb ik van de week eerder gelezen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Man, dit topic gaat over een belachelijke foto van mij, niet mijn zusje.
Hoe kan die kerel weten dat het je zusje is dan?? Misschien moet je het er volgende keer even bij paintenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik moet van te voren bedenken dat mijn zusje erop staat en dat er dan triest volk is dat daar opmerkingen over gaat maken
Nee.
Net zoals de vorige keren ja. Hè Trentsquote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
dat is dan weer jammer, meteen dreigen met niks. Je kan ook normaal zeggen dat het je zusje is.
dr loopt nu al een een naamtopic van jequote:Op donderdag 22 februari 2007 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Net zoals de vorige keren ja. Hè Trents![]()
Pff, je weet best dat ik van je hou.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Net zoals de vorige keren ja. Hè Trents![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |