abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46597053
Ik ruim mijn kamer helemaal op, vervolgens ga ik nootjes of chips eten, en laat expres wat chips of nootjes op de grond vallen
''Tevens zoek ik iemand die mij gitaarles kan geven''
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:08:09 #102
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46597082
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

.

Als ik eens in de zoveel tijd zin heb in pesterijen stuur ik dozen vol aanmaaklimonade, gemalen koffie en droge noodles naar woestijnnegers in de Sahara.
Sadist.

In mijn amateurlab probeer ik het DNA van mijn schoonmoeder te combineren met dat van een egel zodat ze A: een Winterslaap houdt. B : Weet hoe ze makkelijk aangereden kan worden door een auto.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_46597143
Ik bel graag mensen op. Dan begin ik een heel lulverhaal te vertellen.
Vervolgens onderbreek ik mijn verhaal, zwijg ik en vraag ik: "Mevrouw? Hallo? Bent u nog aan de lijn?"
Mevrouw: "Ja hoor."
Ik: "Nou, u bent anders wel aangekomen!"
En dan hang ik op.
pi_46597212
Ik val jehova's lastig met boeken vol posts uit de ONZ TTT's
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_46597286
Ik en mn vriendin spelen graag "Illegaal abortusje". Dan is mijn vriendin de reddeloze gereformeerde dochter en ik ben de obscure illegale abortusarts.
pi_46597365
Ik niet honderden meeuwen aan een zeil en probeer ermee naar Engeland te vliegen.
pi_46597463
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik niet
Ik wel
pi_46597928
Op een mooie dag wil ik wel eens naar de dierentuin gaan en de hele dag dieren en kinderen bekogelen met pinda's of popcorn.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')