Ik maak graag posts waarbij degene die ik quote niet zeker is waar mijn post naar refereert en daardoor een algemeen gevoel van spanning in topics maak. Dit alles het liefst met een zandworm in mijn sorbet met mijn kamelenmuts op die paars is van de muziek van mijn deurkousen die het lied "Mijn oma geelt het schuim naar het noorden" als duet zingen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee je moet zeggen: "Ik heb de onstuitbare ziekelijke neiging offtopic te gaan in topics die wel de moeite waard zijn"
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef cerror het volgende:
Laten we het zo zeggen: Elke keer als uw baby huilt, weet u wel zeker dat u het raam heeft dichtgedaan?
100% beter antwoord.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik maak graag posts waarbij degene die ik quote niet zeker is waar mijn post naar refereert en daardoor een algemeen gevoel van spanning in topics maak. Dit alles het liefst met een zandworm in mijn sorbet met mijn kamelenmuts op die paars is van de muziek van mijn deurkousen die het lied "Mijn oma geelt het schuim naar het noorden" als duet zingen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |