abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:05:02 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46543699
quote:
Angelina Jolie en Brad Pitt hebben naar verluidt de grootste problemen met elkaar! De tortelduifjes, die twee geadopteerde kinderen en een eigen dochtertje hebben, zijn volgens de laatste geruchten gespot bij een relatietherapeut.

Een ingewijde vertelt aan een Brits blad: “Dit is een belangrijk jaar voor Angelina en Brad. Ze moeten door middel van therapie op een lijn zien te komen. Het is belangrijk dat Angelina begrijpt dat haar vriend behoefte heeft aan een stabiel thuisfront. En Brad moet omgaan met het feit dat hij een relatie heeft met grote ambities: ze wil nu eenmaal graag de wereld verbeteren.”

De bron vertelt dat het koppel vastberaden is om hun dip te boven te komen. Vooral om wille van hun drie kinderen Maddox (5), Zahara (2) en Shiloh Nouvel zijn Angelina en Brad niet van plan zomaar de handdoek in de ring te gooien.
Wedden maar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:12:25 #2
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_46543996
De eerste barstjes
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_46544064
Ze leken zo perfect .
Whatever I want.
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:22:53 #4
88233 Steve
Still the best.
pi_46544389
Dat is lekker snel weer.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_46544522
Net als in de film
pi_46546449
Zo voorspelbaar. Hollywood hé.
pi_46549822
ik geef ze nog een jaartje...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46549840
hmm, ach
Amerikanen gaan nu eenmaal veel sneller naar een therapeut dan Nederlanders.
pi_46549841
Bron? De telegraaf
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:22:31 #10
15080 static
pi_46550326
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:39 schreef N.icka het volgende:
Bron? De telegraaf
Als je alleen dat te melden hebt kun je gevoegelijk wegblijven uit SHO.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_46550515
Kan me er niets bij voorstellen. Niet bij Brad en Angelina. Samen een kind, dolgelukkig. Zó gelukkig dat hij zelfs haar kinderen adopteert en dan zouden ze relatieproblemen hebben. Geloof er niets van. Die liepen gewoon lángs een praktijk voor relatietherapie en stopten bij 't raampje ernaast om de te koop staande huizen te bekijken. Journalist dacht dat ze bij de eerste stonden ipv bij de makelaar voor de deur en zoog het relatieprobleem uit z'n duim.

Kortom: rijk der fabelen.
(Un)masking for the greater good.
pi_46550549
Ach, misschien wordt het tijd dat ze allebei hun tweede baan als geheim agent gaan combineren?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_46550583
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:22 schreef static het volgende:

[..]

Als je alleen dat te melden hebt kun je gevoegelijk wegblijven uit SHO.
Ow sorry

Ik vind het verschrikkelijk voor ze
pi_46550664
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:33 schreef Natalie het volgende:
Kan me er niets bij voorstellen. Niet bij Brad en Angelina. Samen een kind, dolgelukkig. Zó gelukkig dat hij zelfs haar kinderen adopteert en dan zouden ze relatieproblemen hebben. Geloof er niets van. Die liepen gewoon lángs een praktijk voor relatietherapie en stopten bij 't raampje ernaast om de te koop staande huizen te bekijken. Journalist dacht dat ze bij de eerste stonden ipv bij de makelaar voor de deur en zoog het relatieprobleem uit z'n duim.

Kortom: rijk der fabelen.
zo te horen was je erbij
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:56:26 #15
81894 godigita
Trollercoaster
pi_46559248
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

zo te horen was je erbij
lol. ik denk juist dat hoe impulsiever en sneller je al die dingen doet, zoals brad en angelina dat dus gedaan hebben, hoe harder je van een koude kermis thuis komt.
pi_46560869
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

zo te horen was je erbij

Ik neem die nieuwtjes van de roddelpers niet meteen als feit.
Meer dan eens schrijven ze maar wat en achteraf blijkt het nergens op te slaan.
Het zou me niets verbazen als dit er weer zo'n typisch voorbeeld van is.
Wie weet ook niet. Toekomst zal het uitwijzen.
pi_46563623
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef dlebrok het volgende:
Net als in de film
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:35 schreef Seneca het volgende:
Ach, misschien wordt het tijd dat ze allebei hun tweede baan als geheim agent gaan combineren?
pi_46920191
Ze plannen een volgende adoptie: http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=3747953 dus het zit nog wel goed met die relatie, OF ze doen dit om zichzelf wijs te maken dat het nog wel goed zit met die relatie. Ik ga vooralsnog uit van het eerste
  zondag 4 maart 2007 @ 21:59:20 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46921448
Een kind adopteren om je relatie te redden is wel het domste wat je kan doen.
pi_46921586
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:59 schreef Rejected het volgende:

[..]

[..]

jouw avatar is en blijft heel erg lief..!!!!
pi_46923041
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:33 schreef Natalie het volgende:
Kan me er niets bij voorstellen. Niet bij Brad en Angelina.
Diezelfde gedachte had ik bij Brad en Jennifer... En toch zijn die twee ook uit elkaar.

Huwelijken in Hollywood zijn gedoemd te mislukken als je het mij vraagt.
  zondag 4 maart 2007 @ 22:44:11 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46923861
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:29 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Diezelfde gedachte had ik bij Brad en Jennifer... En toch zijn die twee ook uit elkaar.

Huwelijken in Hollywood zijn gedoemd te mislukken als je het mij vraagt.
Niet alleen daar, helaas. Geloof dat in Nederland ook een op de drie stuk lopen. Ontzettend veel, Veel teveel. Maar denk wel dat je een punt mbt de Hollywood-koppels. Ze staan zo in de (inter)nationale belangstelling. Levert veel druk op. Daar moet je maar net tegen kunnen. Maar dan alsnog: je neemt geen kind erbij omdat je denkt dat zoiets je relatie kan redden. Hollywood of niet, het is gewoon stom.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:18:08 #23
15080 static
pi_47021719
quote:
Brad maakt zich zorgen om Angelina.

Brad Pitt maakt zich grote zorgen om zijn vriendin Angelina Jolie . De actrice eet en slaapt volgens Brad en haar broer James Haven veel te weinig. Een bron beweert: "Sinds de dood van haar moeder verzorgt ze zichzelf nauwelijks."

Angelina overlaadt zich op het ogenblik met werk om het verdriet om de dood van haar moeder te vergeten. "Brad en James vinden het geweldig dat Angelina voortdurend bezig is om de wereld te verbeteren. Maar ze maken zich zorgen om haar welzijn. Sinds haar moeder onlangs stierf, is Angelina broodmager geworden. Bovendien slaapt ze nauwelijks meer omdat ze meer dan ooit te voren energie stopt in haar drie kinderen en haar werk voor Unicef."

Ook wordt verondersteld dat de relatie tussen Brad en Angelina alles behalve gemakkelijk is. De bron vervolgt: "Ze wordt toch gezien als de vrouw die Brad afpikte van Jennifer Aniston. Dat beeld zal haar altijd blijven achtervolgen. En na twee mislukte huwelijken heeft Angelina gezworen om nooit meer meer te gaan trouwen, terwijl Brad niets liever wil..."
pi_47023752
Heeft niks met relatietherapie te maken maar toch maar even hier:

Jolie krijgt voorkeursbehandeling bij adoptie
HANOI - Hollywood-ster Angelina Jolie krijgt een voorkeursbehandeling bij de adoptie van een Vietnamees jongetje. Dit meldde de woordvoerder van het Vietnamese adoptiebureau woensdag.

Het adoptieproces wordt versneld omdat Jolie het kind al had uitgekozen tijdens een eerder bezoek aan weeshuis Tam Binh in de buitenwijken van Ho Chi Minhstad. De actrice krijgt het kind waarschijnlijk binnen drie maanden.

bron: de Telegraaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')