amplitube / guitarrig ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft er zo'n programma"te leen" dat je droog geluid je computer in pompt en dat je het via dat programma en versterker kan kiezen en em daardoor laat gaan ?
Zou je die kunnen msnen ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
amplitube / guitarrig ?
kheb een install van Amplitube 2, 25 mb
GP heeft toonladders..quote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef Zyggie het volgende:
Kent iemand een sexy-uitziende site waar sexy-uitziende plaatjes worden vertoond van toonladders over de gehele breedte/lengte van mijn sexy Ibanez-fretjes?
*plaatje opslaat*quote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef ibaneX het volgende:
[afbeelding]Deze: , volgende keer wel google hedie gitaristen worden steeds luier
maar daar doen we het voor
![]()
Zelfgemaakt? Is je demo trouwens al binnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
deze vind ik iets overzichtelijker
[afbeelding]
Ergens gevonden en zelf ff de puntjes erbij gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Is je demo trouwens al binnen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ergens gevonden en zelf ff de puntjes erbij gezet
Hij zou em gister uiterlijk sturen
niet dat ik iets ontvangen heb
En dan is die nog geneens klaar, dat is de eerste opzet pas![]()
dus hopelijk medio 2009 hebben we em af ofzo![]()
Ja dat was eigenlijk ook m'n doel toen ik gitaar ging spelen, in een band gaan spelenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef NickW het volgende:
Wel vet dat jullie allemaal ook met bandjes bezig zijn.
Ik heb nu zelf ook een band gevormt met vrienden op school. Alleen dingen opnemen is nog een beetje een probleem en creatief zijn met teksten vind ik nog al moeilijk. het gitaar werk gaat wel. Speel nu zelf iets korter dan 2 jaar alleen ben heel veel met gitaar solo's bezig geweest en minder met het Rythm gitaar. Hebben jullie verstand van akkoorden met open noten?
links naar eigen zooi zijn altijd welkom.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef NickW het volgende:
Haha hoe leg ik uit wat voor muziek we maken. Gewoon beetje relaxed rock niet keihard maar ook weer niet te soft hehe.En we jammen veel op rockin in the free world van neil young. Ik heb wel een flimpje van iets dat we hebben gemaakt alleen het is niet zo heel goed als jullie et willen horen zet ik wel een linkje erbij ^^
dat gedoe dat chicks op gitaristen vallen heb ik nog niet veel van gemerkt btwquote:Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk dat je dat in je school doet, chicks for free!
Die met die popcorn muts op?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef NickW het volgende:
Hier Zijn we gewoon een beetje aan het jammen ik ben die gast die soleert. beetje raar aan het doen toen. hehe, dat wat we daar spelen is wel zelfgeschreven.
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammenquote:
Heh lachen, doet me denken aan buckethead maar dat was vast ook de bedoeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef NickW het volgende:
[..]
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammen
Ging je tijdens de musical ook zo op je knieën soleren?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef NickW het volgende:
[..]
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammen
Elk voordeel heb z'n nadeel, ik bedoel, je wilt toch ook niet dat er breezahs op je vallen?!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat gedoe dat chicks op gitaristen vallen heb ik nog niet veel van gemerkt btw
misschien omdat ik heerschende metal speel, terwijl de meeste wijven dat niet waarderen. lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |