quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Die schecters zijn sowieso vetbijna allemaal mooie body en toffe headstock
1 van de mooiere vind ik
Je bedoelt dat ze het laten overtekenen door iemand die bij elke mooie ronding wel een keer een epilepsieaanval kreeg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
het lijkt wel alsof ESP vanalles kopieert en dan het origineel vet PWNT.![]()
![]()
Mja okee die zou ik idd niet in m'n openhaard durven te proppenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
het lijkt wel alsof ESP vanalles kopieert en dan het origineel vet PWNT.![]()
Toch blijft het waardeloos dat je zo slecht bij de hoogste frets kan komen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_c1_hell_bch.jpg
zo'n kwijl slijm![]()
ding
En wat is precies het verschil tussen die ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
EMG kleuren zijn
Zilver/wit = 81
Grijs = 60
Goud = 85
Rood-achtig = 89
Ik heb zelf een epiphone les paul.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speelt fantastisch!
Maar volgens mij lopen hier vooral Gibson en Fender mensen rond.
vette gitaren ja,. ik zit aan de schecter exotic te denken,. kwalitatief goed spul ook,.. staat samen met een washburn a20 nog op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_c1_hell_bch.jpg
zo'n kwijl slijm![]()
ding
2e hands JS1000quote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef NickW het volgende:
[..]
Ik heb zelf een epiphone les paul.
Maar zou graag een ibanez hebben alleen heb weinig geld ik ga er wel voor eentje sparen.
Ik zou er eentje willen voor rond de 1000 euro dan ben ik er denk wel een tijdje zoet mee hehe.
Iemand tips voor een goede ibanez rond die prijs?
Wel leuke kans jaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef DuranK het volgende:
Vandaag was ik op een verjaardag van mijn oom en mijn neef de gitarist was er ook bij. Hij is 10 jaar ouder dan mij en kan best goed gitaar spelenHij heeft al een paar keer met een fanfare mee mogen spelen waar die dan best veel nummers moest spelen. Nou werd hij weer gevraagd om in oktober te spelen met het oktoberfest in Duitsland. Kreeg hij een lijst van 80 nummers waarvan hij er 40 ofzo moest kennen. Maar, dat kan hij niet voor elkaar krijgen om zoveel liedjes in te studeren voor die tijd omdat hij andere dingen te doen heeft.
Dus heeft hij mij gevraagd of ik het wil doen. Stuk of 40 nummers dus uit mijn kop leren en dan in Duitsland spelen. Ik heb gezegd dat ik er over na zou denken maar het lijkt me in ieder geval super vet!!
Heb wel nog 0,0 ervaring![]()
Maar ik denk dat ik er toch wel voor ga, vet toch
En om alles te onthoudenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:55 schreef DuranK het volgende:
Van alles. Hij zei tegen mij dat er dus echt van die simpele feest muziek tussen zit, maar ook Queen nummers enzo en bijv listen to the music enzo. Echt van alles door elkaar. Maar ik vraag me af of ik wel zo goed ben om dat allemaal te kunnen
Precies, gewoon doen!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:32 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb echt geen probleem met nummers te onthouden. Had ik in me piano tijd () al. Kon geen noot lezen maar speelde alles uit me hoofd. Met gitaar is het het zelfde, ik speel 1x het nummer mee aan de hand van accoorden/tabs en dan ken ik em en kan ik em altijd weer spelen. Is well alleen het enigste in me hele leven wat ik kan onthouden en wat er in 1x in zit
.
Maar echt vet man, zon oktober fest is echt de van het. Misschien kom je dat lekkere wijf van vorig jaar (veelvoudig op het forum geweest) ook nog tegen!
JS Joe Satriani, toevalquote:Op zondag 25 februari 2007 12:03 schreef NickW het volgende:
[quote]Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2e hands JS1000omg kwijl
![]()
![]()
speelt echt super![]()
[/quote
Hey man bedankt voor de tip. dat is toch zo'n satriani model??]
ik ben verliefd!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies, gewoon doen!
[afbeelding]
Echt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het laten overtekenen door iemand die bij elke mooie ronding wel een keer een epilepsieaanval kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |