wat dribbel zei, of probeer een dunner plectrum.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel. Hij blijft constant achter de snaren haken
.
Mooie gitaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neck Thru.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent gewoon een arme sloeber die 2 snaren heeft gebroken, en je hebt geen geld voor neiuwe en nu ga je door op je 4 snarige gitaar onder het pseudoniembassist
![]()
Wacht even, jij noemt iemand anders een arme sloeberquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent gewoon een arme sloeber die 2 snaren heeft gebroken, en je hebt geen geld voor neiuwe en nu ga je door op je 4 snarige gitaar onder het pseudoniembassist
![]()
Het is een LP Junior, en ik zag dat Epiphone em na gemaakt heeft! * punkjunk ziet zen versterker een maandje later komenquote:
Nee nog nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wacht even, jij noemt iemand anders een arme sloeber![]()
Je hebt net 2 dagen een baan!
Aanradertje hoor, die Epi LP juniors zijn te gek. Mijn broer is ooit eens begonnen op een epi sunburst en heeft uiteindelijk de gibson aangeschaft, no-nonsense instant rock! TV-yellow is inderdaad een stoere kleur!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is een LP Junior, en ik zag dat Epiphone em na gemaakt heeft! * punkjunk ziet zen versterker een maandje later komen![]()
Tot zo ver heb ik em alleen op Thomann.de gezien en dan sunburst terwijl ik geel toch net ff wat toffer vind.
VET VET VET!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
en de postbode bracht mij vandaag:
[afbeelding]
Grote mensen noemen dat een bigsby...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
wat een kotslelijke tremolo burgverneuker apparaat zit eraan zeg![]()
Haha, zijn Epi LP juniors specifiek zo goed dan? Of gewoon alle LP's van Epi? Ik weet niet of Epi de Junior ook in tv-yellow heeft uigebracht maar ik ga der wel achter aan. Zijn de elementjes in deze gitaren ook wat of is het niet veel soeps?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, die Epi LP juniors zijn te gek. Mijn broer is ooit eens begonnen op een epi sunburst en heeft uiteindelijk de gibson aangeschaft, no-nonsense instant rock! TV-yellow is inderdaad een stoere kleur!![]()
Haha, een tokia mét coole meneer...![]()
[afbeelding]
Ik vind de LP juniors wel leuker dan de andere LP's van epiphone, maar dat kan ook aan ook aan mijn voorliefde voor p90's liggen. Bovendien zijn ze wat minder zwaar. Epiphone heeft zeer zeker ook TV-yellow juniors: Volgens mij zwart, rood, sunburst en TV-yellow. Elementen zijn ok, wel iets microfonisch als je het vergelijkt met bijv. Seymour Duncans. Bijkomend voordeel is dat je maar 1 element hoeft te vervangen (kosten: <100 euro), ipv 2!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, zijn Epi LP juniors specifiek zo goed dan? Of gewoon alle LP's van Epi? Ik weet niet of Epi de Junior ook in tv-yellow heeft uigebracht maar ik ga der wel achter aan. Zijn de elementjes in deze gitaren ook wat of is het niet veel soeps?
ik weet hoe zo'n ding heet, ik omschrijf het alleen in mijn woorden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Grote mensen noemen dat een bigsby...![]()
Jammer dat het derde element echt niks toevoegd... doe mij maar gewone Custom...![]()
Ik heb tot zo ver echt alleen Thomann.de gevonden die em sunburst heeft, feedback heeft em bijvoorbeeld niet. De udense muziekhandel (link via OP (achter music partners) ) heeft em maar ook alleen maar sunburstquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind de LP juniors wel leuker dan de andere LP's van epiphone, maar dat kan ook aan ook aan mijn voorliefde voor p90's liggen. Bovendien zijn ze wat minder zwaar. Epiphone heeft zeer zeker ook TV-yellow juniors: Volgens mij zwart, rood, sunburst en TV-yellow. Elementen zijn ok, wel iets microfonisch als je het vergelijkt met bijv. Seymour Duncans. Bijkomend voordeel is dat je maar 1 element hoeft te vervangen (kosten: <100 euro), ipv 2!
[afbeelding]
Kleur komt niet zo goed uit op deze foto BTW.
Het wisselt. Soms vingers, soms plectrum, soms chickenpicking. Net wat op dat moment lekker speelt en klinktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef VaderJacob het volgende:
Ik speel bijna alles met mijn vingers![]()
Zeker welquote:
Ik vind die Ibanez ook errug stylevol! Vooral dat de headstock mee geverfd isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speeld fantastisch!
Maar volgens mij lopen hier vooral Gibson en Fender mensen rond.
Valt best mee. Er zijn meer dan voldoende fans hier van gitaren die met slechts een lineaal zijn ontworpenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
Stoer ding, wist niet dat ze ibanez dingen met emg's hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speeld fantastisch!
Later er in gezet inderdaadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stoer ding, wist niet dat ze ibanez dingen met emg's hebbenof zijn die er appart ingezet ?
Maar hou zelf niet zo van dat te puntige
die korg zit bomvol met leuke effecten ook wat modeling ect wolgensmij is ie iets van ¤200 leuk ding.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef nightfall het volgende:
zeg, heeft iemand van jullie ervaring met de korg ax1500g of de zoom g2.1u effectenbakken?,. ik zit er aan te denken me er eens aan te wagen, nou lees ik over de zoom (nog) betere reviews dan over de korg...
het probleem is dat dat dat digitale modeling gebeuren mij niet zo ligt, ik heb in het verleden zo'n v-amp2 gehad, en dan laatst nog een line6 spider,. maar het geluid klinkt zo "chemisch",. nou hoorde ik de demo van die korg, en dat klonk helemaal niet slecht, maar goed,. al die presentatiedemo's zijn supergelikt...
als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
(jaja,. weet het,. mijn aankopen zijn nogal impulsief)
Tof zal wel lekker klinkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Later er in gezet inderdaad.
Is jouw JS1000 zo veel minder puntig dan?
Toch ook superstrat modelletje?
ik welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stoer ding, wist niet dat ze ibanez dingen met emg's hebbenof zijn die er appart ingezet ?
Maar hou zelf niet zo van dat te puntige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |