Komp eraan.quote:
oe nicequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
en de postbode bracht mij vandaag:
[afbeelding]
Vet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
mooi,. maar een xtra humbucker in het midden voegt echt helemaal niets toe,. maar goed,.. valt wel wat van te maken jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vet hoor
Heb je nog meer onderdelen ?![]()
dat grijze is geen grondverf?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:05 schreef Neidropje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik jat de hals van mn maya les paul. Moet nog wel veel gebeuren en het is niet echt kwaliteit (triplex bovenblad bijvoorbeeld, allemaal niet echt stevig) Maar het is wel leuk om een beetje mee te experimenteren enzo. Eens kijken of ik hem behoorlijk kan schuren, wil eigenlijk een zwart satijnen finish maken
Guitar Pro kan simpelweg meer. Ik ben er ook nog niet achter hoe je met Power Tab het iets langzamer kan laten afspelen. Verder maakt het weinig uit, de muziek maakt het verschil, niet het programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie beter, Guitar Pro of Power Tab?
Ik heb nu Guitar Pro, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat er meer goede tabs zijn voor PT.
Mja omdat pt volgens mij al iets langer bestaat, maar volgens mij zijn er nu ook net zoveel, zo niet meer goeie tabs voor gp omdat het volgens mij gewoon veel meer gebruikt word.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie beter, Guitar Pro of Power Tab?
Ik heb nu Guitar Pro, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat er meer goede tabs zijn voor PT.
nee een hele smerige kleur grijs:Pquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat grijze is geen grondverf?
![]()
die zwarte body is wel geyl, wat voor een is dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
nee een hele smerige kleur grijs:P
Die site heb ik net ontdenkt ja, erg fijne site. Ik had wat tabs nodig voor mijn gitaarles, we gaan nu aan de slag met de pentatonische toonladder en ik mag zelf kiezen welke solo we gaan oefenen. Waarschijnlijk is Comfortably Numb nog iets te moeilijk voor mijn negende gitaarlesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja omdat pt volgens mij al iets langer bestaat, maar volgens mij zijn er nu ook net zoveel, zo niet meer goeie tabs voor gp omdat het volgens mij gewoon veel meer gebruikt word.
911tabs.com haal ik ze altijd vandaan
Toonladder leren en beetje improviserenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die site heb ik net ontdenkt ja, erg fijne site. Ik had wat tabs nodig voor mijn gitaarles, we gaan nu aan de slag met de pentatonische toonladder en ik mag zelf kiezen welke solo we gaan oefenen. Waarschijnlijk is Comfortably Numb nog iets te moeilijk voor mijn negende gitaarles.
Inderdaad, dat hebben we afgelopen les al een beetje gedaan. Met wisselend succesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toonladder leren en beetje improviserengewoon beetje proberen en kijken of je er iets leuks uit kan krijgen
Daar zal ik eens naar kijken, bedankt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
het boek
"speel blues en rock" door loek van der knaap, gewoon deel 1 dan is echt een aanrader, begint bij heel makkelijk en dan langzaam opbouwenalles qua soleren enz, zit een cd bij waar je mee kan spelen, voor iets van 15 euro ofzo, echt heel handig om mee te oefenen
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef Sloggi het volgende:
Spelen met plectrum is trouwens kut.
Goed vasthoudenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel. Hij blijft constant achter de snaren haken
.
wat dribbel zei, of probeer een dunner plectrum.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel. Hij blijft constant achter de snaren haken
.
Mooie gitaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neck Thru.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent gewoon een arme sloeber die 2 snaren heeft gebroken, en je hebt geen geld voor neiuwe en nu ga je door op je 4 snarige gitaar onder het pseudoniembassist
![]()
Wacht even, jij noemt iemand anders een arme sloeberquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent gewoon een arme sloeber die 2 snaren heeft gebroken, en je hebt geen geld voor neiuwe en nu ga je door op je 4 snarige gitaar onder het pseudoniembassist
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |