Yep, Sylvia is misschien wel de meest gladde van het hele stel.quote:
Inderdaad, ik val er nu net weer middenin, en ik schrok me rot, ja als je een paar postings ziet met Amanda is zwanger van Rogier begin je toch ff te twijfelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef pronkjewail het volgende:
Laten dat wel hopen, voor iedereen...
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel ben jij de nieuwe vriendin van Roger ?????![]()
Nou met ze allen duimen dat ze dus echt zwanger is van Rogier, dan zijn we er weer een kwijt. En Brainles gaat uit zijn dak dan dus die wordt afgevoerd door de mannen met de witte jassen. Zo raken we er 2 in een klap kwijt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Hmm, aan de andere kant, als ze echt zwanger zou zijn van Rogier dan vertrekt ze zeker wel snel? das dan weer het positieve.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef pronkjewail het volgende:
Als ze nu zwanger zou zijn, zou dat echt sneu zijn hoor. Niet alleen voor het kind, maar ook voor haar. Ze is echt clueless, wat voor leven zou zo`n kind hebben?
En brain is weer berichten aan het zoeken die hij kan faken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef partyyboyy het volgende:
Huub zit Amoebe een beetje op te geilen.
Of niet! Herinner je je BB-Tanja nog?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Hmm, aan de andere kant, als ze echt zwanger zou zijn van Rogier dan vertrekt ze zeker wel snel? das dan weer het positieve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |