Tegenwoordig niet meer, juist door alle scheidsrechterlijke dwalingen. Er worden WK finales gewonnen of verloren met dit toneelspel. Als Brian was gevallen had Eric het kunnen schudden...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kjk jij wel eens voetbal? Een goede scheidsrechter doorziet het toneelspel.
Mooie artikeltjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef BwennieBren het volgende:
Ondertussen dat zij gaan eten, kunnen wij wel even de roddels lezen toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
thanks eindelijk het filmpje kunnen zien, maar jemig als eric er hiervoor uit moet zou dat wel héél triest zijn,quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[[url=http://i18.tinypic.com/2j30gsh.jpg]afbeelding][/url]
ben het wel met Nena eens maar achteraf lullen is lekker makkelijk. Zij heeft hem toen zo lopen opgeilen en ging ook bepaalt niet vrij uit, laten we eerlijk zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorryquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:41 schreef Missy_1974 het volgende:
ik had de party ook al gescand alleen, maar je was me voor
is het geen idee om alle feiten die wij zien eens op een rij te zetten en aan de party te mailen, ivm voorkeur etc
Ik ben ook wel eens vastgepakt die ik eng vond, reageerde toen exact hetzelfdequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:44 schreef demins het volgende:
De beweging die Eric maakt is een gebaar van verstoring. Daar vliegt iets wat zoemt... een wesp... Weg wesp! WEG!
Klopt! Ik zat er naast en heb het gezien!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens vastgepakt die ik eng vond, reageerde toen exact hetzelfde
Shaving Brains private.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
"Shaving Private Brian"
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
"Shaving Private Brian"
hij lijkt op dat jongetje uit 'boy's from brasil''quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Wat zit huub zijn haar lelijk.
Is dat gesprek ook opgenomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
Brian ging er anders wel voor bellen met achter en deed alsof zijn tanden flink geraakt waren de rat!
Tunnelvisie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Klopt! Ik zat er naast en heb het gezien!!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:49 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Tunnelvisie.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien.
Je hebt het niet gezien. x100
dás een goeiequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
Brian ging er anders wel voor bellen met achter en deed alsof zijn tanden flink geraakt waren de rat!
Ach.. dat melkgebitje groeit toch nog weer aan als hij groot wordt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
Heb je misschien een exemplaar met een hogere resolutie, want ik kan de letters niet lezen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:37 schreef BwennieBren het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |