Technisch gezien welquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:52 schreef BugWorks het volgende:
Godt, kan jij geen TT aanpassen hier?
Kan je dan een van je maatjes aan het werk schoppen??quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Technisch gezien wel
Maar erg netjes is het vaak niet om in andermans onderdeel te klussen.
kan je toch wel doen aangezien je hier meepostquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Technisch gezien wel
Maar erg netjes is het vaak niet om in andermans onderdeel te klussen.
Net terug bedoel je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
Doe maar niet Godt je bent net nieuw man
gewoon misschien hoef je geen ontgroening doen in de volgende meet als je komtquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
gewoon doen, misschien hoef je geen ontgroening doen in de volgende meet als je komt![]()
Net alsof ik alle mods kenquote:
Slijmbalquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Net alsof ik alle mods kenNu ken ik er wel een paar maar goed jij bent toch echt de leukste hoor!
Jij wil IJs zijn taak over nemen met de volgende meet he..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Net alsof ik alle mods kenNu ken ik er wel een paar maar goed jij bent toch echt de leukste hoor!
Och geen dankquote:Bedankt voor je topicreport.
heb ik net vorige topic gepost een van de laaste postsquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Suikermais het volgende:
he fox....zoek dat topic eens op over dat gekookte ei..
bij Optiesquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef IJsmuts het volgende:
hoe kan je bij xfire dat gedownload uitzetten?
ik zie je niet onlinequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dankje, xfire begon een paar gig aan patches te dpownloaden![]()
ik ben nog minderjarig, wil je adopteren??quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef EvilDucky het volgende:
En nu niet janken dat er geen foto's komen he?
Beetje de OT aanpassen.. tsssssk
Come to mamma!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:20 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben nog minderjarig, wil je adopteren??![]()
Technisch gezien hebben wij de OP niet gewijzigdquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:19 schreef EvilDucky het volgende:
En nu niet janken dat er geen foto's komen he?
Beetje de OT aanpassen.. tsssssk
heb je foto danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |