Tuurlijk. Alleen in het verleden gebruikten ze de bioscoop voor propaganda. Tijdens de 2e WO en in de jaren zestig tegen het communisme enzo, ja toen wel. Maar tegenwoordig doen ze dat niet meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:01 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is puur vermaak, zo moet je het zien. Al die mensen die wilen relativeren en er iets achter zoeken. Cracks me up.
de handels relatie met de EU en de VS daar zijn de belangen gewoon groter in beide (en vooral china) zijn afhankelijk van de export naar die landen dus ze zulen wel een waarschuwing hebben gehad of ze zijn tijd aan het rekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is geen 'vertragen' meer van de Russen. Het lijkt erop dat ze Iran echt laten barsten, maar dat begrijp ik niet goed. Ze (de Russen, maar ook de Chinezen) hebben nogal veel geinvesteerd in Iran. Imo vooral omdat het hen een uitstekende positie in de regio biedt. Iran kandidaat lid van de SCO maken bijvoorbeeld. Dat wordt ineens allemaal opgegeven voor.. ?
wat opzich wel weer gek is want de meeste hollywood regiseurs hebben een hekel een neocon`squote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen in het verleden gebruikten ze de bioscoop voor propaganda. Tijdens de 2e WO en in de jaren zestig tegen het communisme enzo, ja toen wel. Maar tegenwoordig doen ze dat niet meer.
Het ligt er in 300 nogal dik bovenop zeg maar.
Dus ik kan me de reactie uit Iran wel begrijpen. 'Dont get mad, get even' zou ik Iran echter aanraden. Gooi er wat centen tegenaan en maak een hollywood-achtige film met een thema van eigen keus. Ze gingen al over de zeik van de Passion of the Christ dus zo moeilijk is dat niet.
En wie was de voornaamste veroorzaker van de oliecrisis in 1973? Ja wel dat was iran. Dus hoe men dat dan straks wilt gaan oplossen mocht er een aanval op iran komen. Waarschijnlijk wordt meteen weer het ministerie van olie beveiligd en de bronnen. De reveserve capaciteit van de overige oliel leverende landen is niet meer voldoende om dit op te gaan vangen. Zelfs de irakese productie ligt nog steeds onder het niveau van voor de golf oorlog toen men ook niet veel mocht produceren vanwege het oil for food programma.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
de handels relatie met de EU en de VS daar zijn de belangen gewoon groter in beide (en vooral china) zijn afhankelijk van de export naar die landen dus ze zulen wel een waarschuwing hebben gehad of ze zijn tijd aan het rekken.
*quote.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk blijven deze mensen gevangen als gijzelaars in Iran zelf, met als voorwaarde dat GB niet meedoet aan een aanval op Iran. Dit in ruil voor hun levens. Aan de andere kant is dit de perfecte aanleiding voor oorlog. Het is nu maart. Over een maand zal het te warm zijn om een aanval te lanceren.
`quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef Drugshond het volgende:
Hmzzzz, kan een leuke rel worden.
Zou kunnen idd wat ik mij alleen afvraag wat doet iran in de wateren van irakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk blijven deze mensen gevangen als gijzelaars in Iran zelf, met als voorwaarde dat GB niet meedoet aan een aanval op Iran. Dit in ruil voor hun levens. Aan de andere kant is dit de perfecte aanleiding voor oorlog. Het is nu maart. Over een maand zal het te warm zijn om een aanval te lanceren.
Daar zijn ze al mee bezig of heb jij het bericht niet meegekregen dat ze enorme hoeveelheden olie aan het inslaan zijn n in zowel de VS als SAquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wie was de voornaamste veroorzaker van de oliecrisis in 1973? Ja wel dat was iran. Dus hoe men dat dan straks wilt gaan oplossen mocht er een aanval op iran komen. Waarschijnlijk wordt meteen weer het ministerie van olie beveiligd en de bronnen. De reveserve capaciteit van de overige oliel leverende landen is niet meer voldoende om dit op te gaan vangen. Zelfs de irakese productie ligt nog steeds onder het niveau van voor de golf oorlog toen men ook niet veel mocht produceren vanwege het oil for food programma.
http://www.theoildrum.com/uploads/12/iraq_monthly_production.gif
Linkje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar zijn ze al mee bezig of heb jij het bericht niet meegekregen dat ze enorme hoeveelheden olie aan het inslaan zijn n in zowel de VS als SA
En weet je ook hoeveel opslag capaciteit hun hebben? Dat is heel leuk voor propaganda doeleinden dat men daarmee bezig is, omhet volk rustig te houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar zijn ze al mee bezig of heb jij het bericht niet meegekregen dat ze enorme hoeveelheden olie aan het inslaan zijn n in zowel de VS als SA
KIjk eens goed naar het iran irak kaartjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zou kunnen idd wat ik mij alleen afvraag wat doet iran in de wateren van irak![]()
Ik weet dat er al kleine grensoorlogjes zijn geweest maar dat was vooral in het koerdische deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |