Ik ben weer even gekapt met GW spelen, zal het wel weer oppakken na een aantal weken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:02 schreef Elegy het volgende:
Ik heb ze beiden
Maar Kuunavang maakt meer herrie, met zijn geflap en geblaas.
Tis best stil trouwens, veel mensen gekapt met GW of gewoon minder spelen?
Gratzquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Ardenlyn het volgende:
En btw mij zal het aan me achterwerk roesten hoe iemand z'n skills heeft staan. Ik heb zelf gewoon hetgeen wat mij het beste werkt en ookal is het geen goeie build voor mij werkt het blijkbaar prima.
Werkt iets niet dan ga ik wat veranderen.
WHOEHOEEE!!!!!![]()
z0mG t3h H34l1ng bR33z3 n000bbquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gratz
Ik heb een bepaalde volgorde van skills die ik met elk char toepas. Op die manier kan ik gewoon op de toetsen rammen zonder eerst te denken welke skill het is. Hangt ook van de class en situatie op, als ik bijvoorbeeld aan het monken ben. Vaak cast ik op de warrs/sins en MM's breeze, zodat ik ze even kan laten gaan. Ondertussen kan ik dan mooi WoH, Orison en andere heal spells spammen
Mend ailment neem ik eigenlijk altijd mee, niets zo vervelend als blind, weakness of poison/disease.
Voor Heroes is het dacht ik wel belangrijk hoe je skills hebt gezet, aangezien zij van links naar rechts casten.
zOMFG WTF w00t w00t ph34r my 1337 h34l1ng 5k!755 b!zn4tch!quote:
nooit van gehoord, wel kan je van die factions material halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Aha!!
Lijkt meer op schelden maar dat zal aan mij liggen
In het spel zei iemand dat je ook Luxon/Kurzick factions kan kopen. Maar waar kan dat eigenlijk?
Dat lijkt me niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:09 schreef Pizzahut het volgende:
wat meer geruchten:
Guild Wars 2 (wat in 2009 uit komt) zal een world wide zijn, dus zonder portals.
je zou alle rassen kunnen spelen, dus ook charr en er zou een mount komen.
(WoW look-a-like??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |