Je hebt wel tijd om persoonlijke dingen van mij op te zoeken, maar een simpele vraag beantwoorden heb je geen tijd voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kijk, pappa Swets, we kunnen nu wel een ellelange discussie gaan voeren over het feit waarom ík denk dat mensen geen foto's op internet moeten zetten, maar a) daar bereik ik niets mee op fok! en b) ik heb er geen tijd voor.
Nou wat weet je allemaal over me en waarom is dat schadelijk voor mij?quote:Het feit dat ik weet dat jij een vader bent zeg trouwens al genoeg. Waarom alles delen met mensen die je nauwelijks kent, en dan heb ik het dus niet alleen over foto's.
Ja, jammer dat je van alles blaat maar niet de ballen hebt om gewoon antwoord te gevenquote:Maar goed, succes verder enzo.
Gast, wat denk je nou? Dat ik voor jou nú gegevens aan het opzoeken ben je om je zogenaamd zwart te maken? Nee, natuurlijk niet. Je kan er niet omheen laat ik het zo zeggen. Ik zeg trouwens niet dat het schadelijk is. Ik zeg alleen dat het uitermate triest is om dit allemaal te delen op een simpel forumpje waar de bezoekers voornamelijk bestaan uit alternatieve pubers.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt wel tijd om persoonlijke dingen van mij op te zoeken, maar een simpele vraag beantwoorden heb je geen tijd voor
[..]
Nou wat weet je allemaal over me en waarom is dat schadelijk voor mij?
[..]
Ja, jammer dat je van alles blaat maar niet de ballen hebt om gewoon antwoord te geven
Ja het staat in mijn ondertitelquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, wat denk je nou? Dat ik voor jou nú gegevens aan het opzoeken ben je om je zogenaamd zwart te maken? Nee, natuurlijk niet. Je kan er niet omheen laat ik het zo zeggen.
Eh ja dat zei je wel. Dat jij je foto niet plaatst op internet had te maken met 'gezond verstand'.Dus nogmaals, wat is er zo schadelijk aan het plaatsen van een foto van je hoofd?quote:Ik zeg trouwens niet dat het schadelijk is.
quote:Ik zeg alleen dat het uitermate triest is om dit allemaal te delen op een simpel forumpje waar de bezoekers voornamelijk bestaan uit alternatieve pubers.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:49 schreef Fillipe het volgende:
Het feit dat ik weet dat jij een vader bent zeg trouwens al genoeg. Waarom alles delen met mensen die je nauwelijks kent, en dan heb ik het dus niet alleen over foto's.
Maar goed, succes verder enzo.
Je wilt zeggen dat je níet zielig bent als je 33 jaar bent en je werkelijk druk kunt maken om een spelcomputer? En dat je er dan ook nog voor gaat inbreken? Sorry hoor maar dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk heb je een hekel aan iedereen behalve jezelf he. Hier komen simpele alternatieve pubers, arma is een zielige 33 jarige tobberd.
50+ is meer jouw stijl.
Ik spreek daar geen waardeoordeel over uit, dat ben jij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je níet zielig bent als je 33 jaar bent en je werkelijk druk kunt maken om een spelcomputer? En dat je er dan ook nog voor gaat inbreken? Sorry hoor maar dan heb je het echt niet begrepen.
Deze reactie daarentegen getuigt van een meer dan gemiddeld intellectquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef Party_P het volgende:
Toch wel mooi hoe al die zielige dertigers zich hier gedragen. Kom op...jullie lijken wel een stel kleine kinderen.
Ik woon ..... in amsterdam, kom vrijdag maar, gaan we lekker vechten
Jij bent heel lelijk, en je piem0l is klein![]()
Laat jij maar een foto zien, iets met gezond verstand![]()
hihi sarcasme.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze reactie daarentegen getuigt van een meer dan gemiddeld intellect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |